שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מאיר תורגמן
    21/08/2011

    אני הייתי מתאמן שלוש פעמים בשבוע 2 סטים 20 חזרות ! אבל עשיתי הפסקה של חודש וחצי! מבנה הגוף שלי קטן!
    איך אני אמור להתאמן עכשיו? באיזה מתכונת של אימונים? ומזתומרת תזונה נכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    יעל דגן
    22/08/2011

    כדי להחזיר את הגוף לפעילות, תתחיל שבועיים ראשונים להתאמן באותה מתכונת שעשית בעבר( אפשר גם לעלות טיפה משקל ולהגיע עד ל15 חזרות), לאחר שבועיים תוכל לעלות את במשקלים ולרדת יותר בחזרות ( עד 10 חזרות כל סט) עוד דבר חשוב- בשבוע השלישי תוכל גם לעלות מעט את כמות הסטים (עד 3). גם בשלב הזה יש עוד הרבה אפשרויות להתקדם, אבל קודם כל תגיע אליו. תזונה נכונה- ארוחת בוקר- חובה!!! ל"תדלק" לפני אימון (שעה, שעה וחצי כריך גם גבינה- לדוגמא) ארוחה הכוללת את כל אבות המזון אחרי אימון (כמו ארוחת צהריים גדולה- לדוגמא- עוף, אורז, סלט וכו). היעד צריך להיות לאכול 5-6 ארוחת ביום, כרגע מה שחשוב לך זה הדגש על הארוחת בוקר, התדלוק לפני אימון והארוחה שאחרי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום