ספורט בבוקר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספורט בבוקר?
    ג'יין דו
    22/08/2011

    שלום,
    החלטתי לעבוד על הגמישות שלי ומצאתי רצף תרגילים שאני מבצעת אותם כל יום.
    ויש לי כמה שאלות לברר כדי להיות בטוחה שאני עושה את הדבר הנכון:
    *אחרי הפעילות אני מזיעה, ורציתי לדעת אם מותר להתקלח בים קרים אחרי? או שיתפסו לי השרירים?
    *מתי עדיף לאכול, לפני או אחרי הפעילות?
    *ובאיזו שעה ביום מומלץ לעשות אותה? בבוקר? בערב?
    אני רוצה לנסות לעשות זאת לפני בית הספר בבוקר, האם לדעתכם זה בסדר?
    *מה מומלץ לעשות אחרי המתיחות? לחזור לשגרת החיים הרגילה או שצריך להירגע ולשכב על המיטה?

    כל עזרה תתקבל בשמחה!!
    תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספורט בבוקר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ג'יין

    דנה
    23/08/2011

    הי מה שלומך? אני מאמנת ומתאמנת לא מעט שנים, אני אשמח לענות לך- לגבי מקלחת במים קרים- עדיף להתקלח במים פושרים- חמים, הגוף בטמפ' גבוהה ולכן הפרש הטמפ' במגע עם מים קרים מכניס את הגוף לסטרס וזה לא מומלץ, אכילה לפני אימון מומלצת כשעה וחצי-שעתיים לפני הפעילות, לא ארוחה כבדה אלא משהו קל- פרוסה עם ממרח כלשהו, אכילה לאחר הפעילות חשובה לא פחות, מומלץ לצרוך מנת חלבון - יוגורט, ביצים , טונה, גבינות. לגבי שעת האימון, רצוי וכדאי בשעות לא חמות, השעות בין 10:00 ל 15:00 הן השעות עם אחוזי הקרינה הגבוהים והמסוכנים, אישית מעדיפה אחה"צ המאוחרות-ערב.
    אין שום סיבה שלפני בית הספר לא תתאמני, להיפך, זה ימריץ אותך ויעורר אותך.
    מתיחות- החלק החשוב ביותר , מיד אחריו את רעננה וממשיכה את היום כרגיל אין צורך לנוח, אלא אם כן האימון היה מסיבי בצורה יוצאת דופן ואת מרגישה שחצי שעה של מנוחה תועיל. תמיד להקשיב לגוף שלנו! בהצלחה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום