מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספורט בבוקר?ג'יין דו22/08/2011
שלום,
החלטתי לעבוד על הגמישות שלי ומצאתי רצף תרגילים שאני מבצעת אותם כל יום.
ויש לי כמה שאלות לברר כדי להיות בטוחה שאני עושה את הדבר הנכון:
*אחרי הפעילות אני מזיעה, ורציתי לדעת אם מותר להתקלח בים קרים אחרי? או שיתפסו לי השרירים?
*מתי עדיף לאכול, לפני או אחרי הפעילות?
*ובאיזו שעה ביום מומלץ לעשות אותה? בבוקר? בערב?
אני רוצה לנסות לעשות זאת לפני בית הספר בבוקר, האם לדעתכם זה בסדר?
*מה מומלץ לעשות אחרי המתיחות? לחזור לשגרת החיים הרגילה או שצריך להירגע ולשכב על המיטה?
כל עזרה תתקבל בשמחה!!
תודה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ג'יין
דנה23/08/2011הי מה שלומך? אני מאמנת ומתאמנת לא מעט שנים, אני אשמח לענות לך- לגבי מקלחת במים קרים- עדיף להתקלח במים פושרים- חמים, הגוף בטמפ' גבוהה ולכן הפרש הטמפ' במגע עם מים קרים מכניס את הגוף לסטרס וזה לא מומלץ, אכילה לפני אימון מומלצת כשעה וחצי-שעתיים לפני הפעילות, לא ארוחה כבדה אלא משהו קל- פרוסה עם ממרח כלשהו, אכילה לאחר הפעילות חשובה לא פחות, מומלץ לצרוך מנת חלבון - יוגורט, ביצים , טונה, גבינות. לגבי שעת האימון, רצוי וכדאי בשעות לא חמות, השעות בין 10:00 ל 15:00 הן השעות עם אחוזי הקרינה הגבוהים והמסוכנים, אישית מעדיפה אחה"צ המאוחרות-ערב.
אין שום סיבה שלפני בית הספר לא תתאמני, להיפך, זה ימריץ אותך ויעורר אותך.
מתיחות- החלק החשוב ביותר , מיד אחריו את רעננה וממשיכה את היום כרגיל אין צורך לנוח, אלא אם כן האימון היה מסיבי בצורה יוצאת דופן ואת מרגישה שחצי שעה של מנוחה תועיל. תמיד להקשיב לגוף שלנו! בהצלחה, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









