בן 18 בעל מסתם דו עלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 18 בעל מסתם דו עלי
    עידו
    18/09/2011

    שלום רב,
    לא מצאתי מידע רב על כך באינטרנט ולכן אשמח אם אוכל לקבל פה עזרה.
    אני בן 18 , מתגייס בנובמבר הקרוב.
    נולדתי עם מסתם דו עלי בעל היצירות קלה.
    כאשר התחלתי את המיונים לצבא שלחו אותי לעשות בדיקת אקו לב במאמץ,
    על מנת לקבוע את הפרופיל הגופני עבורי.

    סכום אקו לב במאמץ:
    במאמץ בעומס גבוה ובדופק מטרה נראה שיפור גלובלי ואזורי בהתכווצות חדר שמאל. מפל הלחצים עלה על המסתם האורטלי כביטוי להתגברות תפוקת הלב.
    תגובה אדקווטית של לחץ הדם למאמץ. המאמץ לא לווה בתסמינים או בשינויים איסכמיים באק"ג.
    לסיכום: מסתם אורטלי דו עלי עם מום משולב בחומרה קלה יחסית. סבילות גבוה למאמץ.

    כאשר שלחתי את התוצאות לצבא קבעו לי פרופיל קרבי- 72.
    לפיכך, התחלתי לעבוד על הכושר הגופני שלי .
    ועכשיו אני מגיע לשאלה:
    לאורך המעקב הודיעו לי שאני לא יוכל לבצע ספורט סטטי כמו חדר כושר כדי לא להפעיל לחץ על המסתם, והמליצו לי לא לבצע ספורט כנגד השעון.
    מה זה אומר בעצם? מה אסור לי לבצע?
    מותר לי לרוץ במשך זמן רב? לבצע תרגילי ספרינטים על מנת להגדיל ולשפר את נפח הפעימה?
    אני חייב לדעת שאיני גורם לעצמי יותר נזק משיפור.
    תודה רבה מראש !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 18 בעל מסתם דו עלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 18 בעל מסתם דו עלי - תגובה

    ניסים שרם
    26/09/2011

    אני לא מומחה בתחום הלב לכן אני נמנע מלהמליץ ולייעץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום