שיניתי את התזונה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיניתי את התזונה שלי
    רועי
    31/10/2011

    לפני שבוע שיניתי את התזונה שלי אני אוכל רק חיטה מלאה לא אוכל בחוץ בקיצור אוכל בריא. אבל אני עושה מלא ספורט אני רץ 3 פעמים בשבוע ,פעמיים בשבוע טניס ,ותרגילי בטן 3 פעמים בשבוע
    השאלה שלי זה:
    אני בעוד חודשים בן 14 זה יכול להזיק לי בגדילה? ואם יש המלצות מיחדות לאכול יותר ממשהו תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניתי את התזונה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניתי את התזונה שלי - תגובה

    יעל דגן
    02/11/2011

    היי רועי,
    הגוף דורש המון המון אנרגיה (מגיעה ע"י תזונה), במיוחד בגיל ההתבגרות התזונה הינה קריטית ביותר. מה זה בשבילך תזונה נכונה? מהפירוט שלך אין לי כל דרך לדעת האם התזונה שלך מספקת. בגילך ועם הפעילות הרבה שאתה מבצע אתה חייב לאכול מכל אבות המזון- פחמימות שומנים וחלבונים. (דגש על פחמימות ושומנים), במידה וגופך לא יקבל את הדרוש לו הליך הגדילה שלך עלול להיפגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום