שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מאיר תורגמן
    27/11/2011

    שאלתי תשאלה הזאת:
    אני הייתי מתאמן שלוש פעמים בשבוע 2 סטים 20 חזרות ! אבל עשיתי הפסקה של חודש וחצי! מבנה הגוף שלי קטן!
    איך אני אמור להתאמן עכשיו?
    וזה מה שעניתם לי:
    באיזה מתכדי להחזיר את הגוף לפעילות, תתחיל שבועיים ראשונים להתאמן באותה מתכונת שעשית בעבר( אפשר גם לעלות טיפה משקל ולהגיע עד ל15 חזרות), לאחר שבועיים תוכל לעלות את במשקלים ולרדת יותר בחזרות ( עד 10 חזרות כל סט) עוד דבר חשוב- בשבוע השלישי תוכל גם לעלות מעט את כמות הסטים (עד 3). גם בשלב הזה יש עוד הרבה אפשרויות להתקדם, אבל קודם כל תגיע אליו. תזונה נכונה- ארוחת בוקר- חובה!!! ל"תדלק" לפני אימון (שעה, שעה וחצי כריך גם גבינה- לדוגמא) ארוחה הכוללת את כל אבות המזון אחרי אימון (כמו ארוחת צהריים גדולה- לדוגמא- עוף, אורז, סלט וכו). היעד צריך להיות לאכול 5-6 ארוחת ביום, כרגע מה שחשוב לך זה הדגש על הארוחת בוקר, התדלוק לפני אימון והארוחה שאחרי.
    השאלה של מה ההבדל בין 3 סטים של 10 לשתי סטים של 15? זה יותא בסוף אותו דבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ניסים שרם
    27/11/2011

    ההבדל הוא שב-3 סטים של 10 חזרות אפשר להתמודד עם יותר עומס מאשר 15 חזרות כי מספר החזרות נמוך יותר ואז המטרה הופכת להיות יותר חיזוק וכוח והגדלת השרירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    יעל דגן
    27/11/2011

    היי מאיר,
    כשעובדים על מספר רב יותר של חזרות אנו מפתחים בעיקר את סבולת השריר ופחות את ההיפרטרופיה ("ההתנפחות" שלו). אתה יכול לנסות לבד ולהרגיש. כשאתה עובד עם משקלים קלים יותר, אפשר להגיע למספר רב יותר של חזרות. נסה לעלות לא בהרבה למשקל מעט גדול יותר, ותראה שאתה מסוגל לסיים רק בסביבות 10 חזרות. כשאנו רוצים לפתח היפרטרופיה ("התנפחות") אנו עובדים עם משקל (התנגדות) גדול יותר. הסיבה שבתשובה כתוב לך קודם כל להתחיל עם סטים של 15 חזרות היא כדי להכין את הגוף לאימון. אי אפשר בבת אחת להעמיס עליו משקלים כבדים, קודם כל יש להתחיל עם משקלים נמוכים יותר יחד עם הרבה חזרות ורק לאחר מכן להעלות משקל ולרדת בכמות החזרות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום