אני רוצה להתחיל לפתח את הגוף בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רוצה להתחיל לפתח את הגוף בבית
    RAX
    30/12/2011

    אז ככה, אני בן 14 1.48 כן כן, עצוב :(
    בקיצור, התוכנית אימונים שלי זה ככה .


    שכיבות שמיכה מ-ל-א-ו-ת שהאף ברצפה - 20 חזרות - 3 סטים .
    לא יודע איך קוראים לזה, היידים מאחורי הגב אתה מחזיק במשהו
    ויורד , ועולה ככה 20 פעמים - ל - 3 סטים .
    סקאווט ארוך - ישיבה ''באוויר ללא כסא'' במשך דקה .
    כפיפות בטן ועוד כמה תרגילים לבטן - 15 חזרות כזה איך אני יגיד .
    4 לצד ימין, 4 לצד שמאל, ו ה - 7 הנותרים באמצע ככה - 15 פעמים ל - 3 סטים (קצת לא מובן הכפיפות בטן נכון)



    בקיצור, אני עכשיו על יד אחורית (כלומר, אני יעשה יהלום, שכיבות שמיכה שהיידים בצורת יהלום, ועוד משהו ... הכי חשוב !!

    איך אני עובד על כתפיים - ויותר חשוב - יד קדמית בבית בלבד ?

    אני רוצה פרופורציות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רוצה להתחיל לפתח את הגוף בבית - תגובה

    ניסים שרם
    01/01/2012

    כתפיים : אם יש לך זוג משקוליות של קילו אז אתה יכול לעשות בעמידה הרחקת הידיים לצדדים, אם אין לך משקוליות אז אתה יכול למשל להרים קופסאות שימורים.
    יד קדמית : הרמת משקולת של קילו לכל יד או קופסת שימורים על יד כפיפה היד במרפק והבאת כף היד לכיון הכתף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום