מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעילות נוער במכון כושרעמית06/02/2012
שלום שמי עמית ואני בן 15. אני עושה אימוני כוח עם משקולות ומכשירים 4 פעמים בשבוע.
במהלך האימון אני עובד עם כל הגוף. רציתי לדעת האם אימוני כוח בגילי הם בריאים? האם אינם עלולים לפגוע בגב או בגדילה? יש לציין שעוד לא סיימתי את ההתפתחות.
בתודה מראש, עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה קטנה
עמית10/02/2012האם זה בסדר "לקרוע" את עצמי באימונים ולהעלות עומסים באופן הדרגתי או שמעומס מסוים גם אם השריר מסוגל לבצע את הפעולה, היא עלולה בכל זאת להזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה - תגובה
יעל דגן13/02/2012בגילך עדיף לא להגזים עם עומסים מטורפים. אתה יכול לשנות את רמת האימון ע''י שוני גורמים אחרים מעבר למשקל אותו אתה מרים, כמו למשל- זמני מנוחה, תרגילים המשלבים גם שיווי משקל, סופר סטים- תרגיל אחד לקבוצת שרירים אחת ומיד אחרי זה לקבוצה אחרת, שני תרגילים ברצף לאותה קבוצת שרירים ללא מנוחה וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות נוער במכון כושר - תגובה
יעל דגן13/02/2012היי עמית, אין כל בעיה באימוני כוח בגילך בתנאי שאתה שומר על עצמך- לא מגזים בעומסים ומשקלים, מבצע את התרגילים בצורה הנכונה, ישן מספיק וכמובן אוכל כמו שצריך. במידה ואינך מקיים אחד מאלה אתה בהחלט עלול להיפצע ולפגוע בגופך. ישנם תרגילים מסוימים המעמיסים יותר על הגב, אם כואב לך או אתה מרגיש רגישות או שינוי כלשהו (זה לא חייב להיות כאבי תופת, אל תגיע לרמה כזו!) התייעץ עם המדריך בחדר הכושר לגבי התכנית והתרגילים הספציפיים שאתה מבצע. בעקרון אם אכן אתה מקפיד על 4 אימונים בשבוע, מומלץ "לחלק את הגוף" לשניים כלומר- באימון מסוג אחד תעבוד על קבוצות שרירים מסויימות ובאימון אחר על השאר. לדוגמא- אימון 1- עבודה על חזה, רגליים ויד קדמית, אימון2- עבודה על גב (רחב גבי), כתפיים ויד אחורית, אתה יכול להכניס בכל אימון תרגילי בטן, גב תחתון וגמישות (חשוב ביותר- אל תוותר על זה!)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות נוער במכון כושר - תגובה
ניסים שרם19/02/2012כן אימוני כוח בריאים בכל גיל ואינם פוגעים בגדילה.
רק צריך לדעת לא להעמיס בצורה מופרזת על הגוף ולהתאמן בצורה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









