שימוש בהליכון על ידי ילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בהליכון על ידי ילדים
    רוני
    16/03/2008

    ילדי בני 9 ו-12, מרבים בישיבה מול המחשב והטלויזיה וממעטים בפעילות גופנית. לאחרונה הבאתי הליכון הביתה (אחרי שכשלו ניסיונות להפעילם מחוץ לבית). שאלותי הן:
    האם בגילאים אלה ניתן להשתמש בהליכון?
    מבחינה פיסיולוגית, האם יש צורך להגביל אותם מבחינת זמן על ההליכון או מבחינת מהירות ההליכה (או הריצה)?
    האם ניתן לקבל תוכנית אימונים מומלצת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה.

    יניב מימון
    19/03/2008

    היי רוני!!
    ילדיך יכולים להשתמש בהליכון אך צריך לבנות להם סרגל מאמצים לדוגמא:
    שבוע ראשון- 5 דקות הליכה איטית(3 פעמים בשבוע)
    שבוע שני- 7 דקות הליכה איטית(3 פעמים בשבוע)
    שבוע שלישל- 10 דקות הליכה במהירות 6.0 (3 פעמים בשבוע)
    שבוע רביעי- 2 הליכות של 15 דקות,הליכה אחת של 10 דקות.

    שיסיימו את החודש תכתוב לי ונמשיך קדימה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום