מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום..דור15/04/2008
אני בת 17. אני במשקל 56 וגובה 1.60.
אני רוצה לשקול 50 קילו...ולא הולך לי
ואני לא מבינה למה אני לא מצליחה לרדת במשקל.(אפילו שלוש קילו לא מצליחה לרדת).
אני עושה ספורט תמידי כחודש וחצי.שלוש פעמים בשבוע במכון....ואני בקושי אוכלת...אני מדלגת הרבה על ארוחות,ואין מצב שאני אוכל משהו משמין כמו שוקולדים,חטיפים,עוגות...רק מים אני שותה!!אפילו לא משהו מוגז..עברתי לסוכרזית מסוכר!
אני אוכלת קוטג' 3% ,לחם קל בבוקר..וסלט בצהרים..לפעמים קצת אורז...
ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל!!!!אני לא אוכלת בכלל הרבה קלוריות...ואחרי חודש וחצי חייבים לראות תוצאות,במיוחד אחרי שאני לא אוכלת הרבה...אוף נמאס לי להרגיש את הבטן שיוצאת החוצה! והטוסיק גדול מידיי,למה אני לא רואה תוצאות?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד חלשה
עידו19/04/2008שלום קוראים לי עידו, בן 14 ואני מרגיש שהיד החלשה שלי הרבההה יותר חלשה מהיד השנייה. אני מתאמן בחדר כושר ובבית בערך שלושה פעמים בשבוע ורציתי לדעת מה מה לעשות כדי לחזק את היד החלשה(יותר סטים או חזרות...)תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעידו
אורי ישראלי28/04/2008שלום עידו.
בכדי למנוע הבדלי כח בין הידיים רצוי לעבוד עם משקולות יד נפרדות ולא עם מכשירים .
ובמידה וכבר קיימים הבדלים אז אפשר להוסיף סט ליד או לצד החלש יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למור
אורי ישראלי28/04/2008שלום מור.
על מנת שתהיה ירידה במשקל מבוקרת ונכונה צריך להיעזר בתזונאי שירכיב תוכנית תזונה נכונה ולא סתם להפסיק לאכול כי לפעמים זה נותן תוצאה הפוכה (מה שקרה לך).
לא ציינת אם האימונים שלך הם בחדר כושר ובהדרכה מקצועית (יש לזה חשיבות גדולה להצלחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לרותם
אורי ישראלי01/05/2008שלום רותם.
על מנת שתהיה ירידה במשקל מבוקרת ונכונה צריך להיעזר בתזונאי שירכיב תוכנית תזונה נכונה ולא סתם להפסיק לאכול כי לפעמים זה נותן תוצאה הפוכה (מה שקרה לך).
לא ציינת אם האימונים שלך הם בחדר כושר ובהדרכה מקצועית (יש לזה חשיבות גדולה להצלחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









