עדיפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדיפות
    נ.
    30/04/2008

    מה עדיף - להתאמן לבד בבית בעזרת משקוליות קטנות , מזרון, ומוט או להתאמן פעמיים בשבוע (בגלל חוסר הזמן והיכולת הגעה) בחדר כושר ?

    אני מתלבט בגלל שחדר כושר כיום עולה כסף, לא שלהורים שלי חסר אבל זה די הרבה, עוד מעט נגמר החופש, ובלימודים לא יהיה לי זמן מכיוון שיהיו לי אימונים מהאגודה, מבחנים וכדומה..

    מצד שני בבית אני לא מרגיש שאני ממש משתפר, כמה שאני ירים משקוליות ויעשה כפיפות בטן בלי תוכנית מסודרת אני לא יהיה מרוצה?..

    האם תוכל להמליץ לי מה עדיף ..ואם אתה כבר ממליץ אז לסהביר בקצרה מה הדרך הכי טובה להתאמן באותה אפשרות .

    מקווה שהבנת ותודה מראש ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדיפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אורי ישראלי
    01/05/2008

    שלום נ.
    לא ציינת מה מטרת האימון?.
    אבל לפי השאלה שלך אני יכול להבין שאחת ממטרותיך זה העלאת מסת שריר ובעזרת משקולות במשקל נמוך אי אפשר לעלות במסת שריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום