מס' שאלות ו..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס' שאלות ו..
    יוני
    01/09/2008

    קודם כאשר המאמן שחייה שלי אמר לי שהוא רוצה לקחת אותי לטריאתלון הוא דיבר עם המאמן הראשי שגם מנהל את המקום והציע לו לפתוח שם קבוצת טריאתלון. החודש הוא התחיל לאמן אותנו אבל באוקטובר יהיה לנו מאמן נוסף שיאמן בריצה ובאופניים. לכן סביר להניח שאם תגיע לטריאתלון וגם אני אז ניתראה עוד חודשיים בערך אולי קצת יותר. יש לי כמה שאלות לשאול: 1.בקשר לשרירי בטן- האם הכנסת הבטן בזמן ישיבה או שכיבה גורמת לשרירי הבטן לבלוט יותר? 2. באימון שחייה האחרון שלי בזמן ששחיתי בתוך פחות משניה הרגשתי כאב חזק שנמשך כמה דקות בשריר ברגל. הוא עדיים כואב לי עכשיו אבל פחות מבזמן האימון. לפי דעתי זאת לא הייתה התכווצות שרירים מפני שלפעמים יום אחרי אימון שחייה מרגישים קצת את השרירים כואבים אבל הכאב ברגל חזק יותר מבדרך כלל. האם זאת באמת התכווצות שרירים או שיכול להיות שקרה משהו לשריר עצמו? המאמן שחייה שלי אמר שזאת התכווצות. תודה מראש. יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות ו..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצויות בשחיה

    ברק צור
    01/09/2008

    הי יוני
    התכווצות תוך כדי שחיה הינה דבר די שכיח וגם לי זכור הכאבים המטורפים הללו כשפתאום זה קורה.
    אם הדבר חוזר בתדירות גבוהה, שווה להתייעץ עם דיאטן/נית, אולי צריך תוספי מזון לאכילה הרגילה שלך.
    אני יודע שבננות עשירות במגנזיום ולפעמים חוסר שלו יכול לגרום לכיווץ וכך אכילה שלהן לפני פעילות גם נותנת אנרגיה וגם מספקת את המינראל הזה.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום