מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משקל מעל הממוצאנתי18/09/2008
שלום אני בן 13 וחודש משקל 54 גובה 1.51 אני מעוניין לתגובה של איש מקצוע אשר יכול להמליץ לי על דרך קלה ופשוטה אני אישית מרגיש בכלל לא נוח במראה שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה שוקל מעולה!
גיא...22/09/2008מה זה מתחת לממוצע? אתה שוקל כמו שצריך אפילו פחות מזה. הקיצור תעשה תרגילי כושר ככה שיהיה לך גוף יפה כי נראה שאתה לא אוהב. אבל אתה צריך להתמיד כדי לקבל תוצאות. תשחה תרוץ אופניים. ותאכל הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחישוב עקומות גדילה
ברק צור22/09/2008אהלן נתי
העליתי את נתוניך על עקומות גידלה שמחברות ביחסיות מסויימת את גילך, הגובה והמשקל שלך.
מצורף גם הלינק באתר BEOK
http://www.beok.co.il/Calculator_%20ChildGrowth_age_20.aspx* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לנתי
ברק צור22/09/2008הי נתי
לפי עקומות הגדילה והלינק ששלחתי לך, אתה נמצא בין אחוזון 75-90 וזה אומר שאולי באמת שווה קצת לחשוב על שינוי.
הייתי ממליץ לך 2 דברים כרגע:
לבקש מההורים להיפגש עם דיאטן/נית ולבחון איך אתה אוכל. לא להתחיל בשום אופן דיאטה אבל כן לדייק קצת במה נכנס לפה.
דבר שני, להוסיף קצת פעילות גופנית לחיים, במיוחד לקראת תקופת החגים. אני ממליץ על אופניים, להתחיל ולטייל, לרכב, ללכת לביה"ס ברגל, אם אפשר וכד'.
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









