תרגילים לכדורסלן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרגילים לכדורסלן
    ט.
    21/09/2008

    ברק שלום רב, אני בן 15 ומשחק כדורסל בקבוצת נערים. אני מעוניין לעבוד על הגוף כדי להוסיף שרירים, אבל לא סתם שרירים, אלא שרירים שיתרמו לי ככדורסלן - על מה אתה ממליץ לעבוד ואיך? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרגילים לכדורסלן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים לכדורסלן

    ברק צור
    22/09/2008

    אהלן ט. וסליחה שתשובתי התאחרה.
    בגדול, בכדורסל הייתי מפתח סיבולת שריר, כלומר אימוני כוח במשקל לא מאוד גבוה ובהרבה חזרות.
    אתה לא רוצה להעלות מסה מכיון שמסת שריר הינה כבדה ותרגיש מסורבל בריצה, מצד שני תסתכל על שחקני ה NBA , חלקם נראים כמו בודי בילדרים...
    איני יודע אם אתה עולה עליות מתח , הייתי מתחיל לחזק דרך זה את פלג הגוף העליון ומסיף קצת כפיפות מרפקים.
    בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם מאמן הקבוצה שלך . אני מניח שהוא יידע יותר ממני על תרגילי כוח שנכונים לתחום שלכם
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום