ריצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה
    בר
    22/09/2008

    שלום קוראים לי גדי ואני בן 13.רציתי לדעת אם ריצה של חצי שעה עד שעה ביום תשיג לי שתי מטרות: חיזוק השרירים הגדולים הכלליים בגוף שריפת מעט שומן בגוף. אם לדבריך הריצה לא מספיקה וצריך להוסיחף תרגילים שיש לעשותם בנוסף לריצה,אנא כתוטב ופרט כי אני לא כל כך מבין במושגים.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה שורפת ומחזקת

    ברק צור
    22/09/2008

    אהלן גדי
    אם רק התחלת לרוץ, שים לב שאתה לא בהתלהבות רבה מדיי ומעמיס יותר מדיי על עצמך.
    מומלץ ב3 שבועות הראשונים לרוץ כ 2-3 פעמים בשבוע, לתת לגוף להסתגל למאמץ ומשם להמשיך.
    גם אם אין כאבי שרירים, העומס על המפרקים, גידים ורצועות גדול, והן צריכים זמן להסתגל.
    בנוסף, תוכל להתקין על משקוף החדר שלך מתח ולהתחיל לעבוד על עליות מתח.
    אם כרגע אינך עולה בכלל, נתר מעלה בכוח הרגליים ואז נסה להאט את קצב הירידה בעזרת כוח הידיים. התרכז בכך תקופה מסויימת ודרך זה תגיע ממש לעליות מתח.
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום