שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    תענו לי
    15/10/2008

    אני בן 13 ו10 חודשים ושוקל 55 ורציתי לדעת איך אני יכול לנפח את השרירים ? ( אני מתאמן על 5 ק"ג } ותוכל לומר לי כמה סטים וכמה חזרות עלי לעשות? ותוך כמה זמן רואים תוצאות ? כמה אני יכול לעשות בשבוע אימון ומתי לנוח ? ומה עלי לאכול הודה לך אם תוכל להיות יותר ספציפי והאם מותר לי לקחת תוספים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים לא בונים באינטרנט...

    ברק צור
    18/10/2008

    שלום רב,
    יופי שאתה רוצה להתאמן ברצינות ואפילו שוקל לקחת תוספים.
    צריך להבין שמבלי לראות את מבנה גופך ולנסות עימך מס' תרגילים , לא ניתן לבנות תוכנית אימון רצינית באינטרנט. לא כל משקולת מתאימה לכל שריר. יכול להיות שעבור שרירי החזה 5 ק"ג יספיקו לך ועבור היד האחורית אתה תסתכן בפציעה עם משקל זה.
    מומלץ לפגוש מדריך שיבנה לך תוכנית שכזו. גם אני פוגש בשוטף נוער ומבוגרים שצריכים תוכנית.
    לגבי תוספים, עדיף בגילך לאכול אוכל אמיתי ולא לבלוע תוספים. אוכל אמיתי זה פחמימות, חלבונים ושומנים.
    גם כאן יש מקום לתוכנית מדוייקת ולא לקבל המלצות באינטרנטר, כי זה צריך להתאים במדויק לך.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום