מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלת ריצהשאלה...21/10/2008
שלום אני בן 13 ולאחרונה התחלתי לרוץ. אני רץ בהתחלה 3 דקות ברצף ואז אני עושה מתיחות ברגלים, לאחר שאני עושה מתיחות אני רץ 10 דקות רצוף ואז בשביל להוריד את הדופק אני הולך עד שהדופק נרגע ואני נורא נהנה מזה. אז יש לי כמה שאלות? באיזו תדירות כדאי לי לרוץ? אני רוצה להעלות את מספר הדקות באיזה קצב כדאי לי לעשות זאת? מה כדאי לי לאכול ליפני ואחרי הריצה אם בכלל כדאי לי? (אני אוהב מעדני גרנולה עם אחוז אחד שומן או אפילו כל שמנת, כריך של לחם קל.... , פרי, אבל לא קורנפלקס כי בסוף הכמות תמיד גדולה מידי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאוהב הריצה...
ברק צור21/10/2008שלום רב ואיזה כייפ שהצטרפת למועדון אוהבי הריצה
מומלץ לרכוש מד דופק ולעבוד עימו. דרכו תוכל להגדיר לך תוכניו תאימון ולוודא שאתה לא מתאמץ יותר מדיי.
החברה המובילה בתחום היא פולאר והיבואנים שלה, חברת אגנטק יושבים בעתידים, באזור ת"א.
הייתי מתאמן כ 3-4 פעמים בשבוע בריצה. פעמיים רץ ריצה נעימה וקלה עד 20-30 דקוות, פעם בשבוע עושה אימון קצר של אינטרוולים: לאחר החימום מתחיל לרוץ קל, מגביר עד לספרינט של 8090% ואז שוב ריצה קלה. את זה מבצע באימון הראון כ 3-4 פעמים ובהדרגה מוסיף לאחר מס' שבועות עוד מס' קטעים כאלו.
האימון הרביעי בכלל הייתי רוכב על אופניים , סתם בשביל הכייפ, בשביל ההתאוששות של הרגליים.
מומלץ לפני ואחרי אימון לאכול פחמימה ולחבון , כמו יוגורט עם פרי לפני וסנדויץ' חביתה או טונה אחרי.
יש אנשים שמרגישים האוכל עולה להם באימון וזה מאוד אישי. אם כן, לרווח מעט את זמן האוכל מהאימון
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לריצה
שאלה...22/10/2008קודם כל תודה על המענה המהיר אבל יש לי מספר שאלות אם אני אוכל קופסת טונה וחצי עגבנייה ליפני, זה יהיה טוב? אין לי אופניים...... אז יש לך רעיון לאימון אחר?\ וכשיתחיל הבית ספר זה ניראלי קצת הרבה לאכול יוגורט (או אם אפשר אז טונה ) וכריך של חביתה ואז בארוחת עשר שוב פעם לאכול כריך, מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשביל תזונה צריך תזונאי...
ברק צור22/10/2008שלום אצן יקר בעייתי מאוד לתת תפריט באינטרנט גם כי איני דיאטן וגם כי ממש צריכים לשבת עימך ולהבין כיצד אתה אוכל לאורך כל היום, כיצד אתה מתאמן, למדוד אותך ולהבין איך גופך בנוי. אשמח להפנות אותך לדיאטנים / ניות שמתמחים בספורט ובילדים, אם מעניין אותך ברק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




