רוצה לרוץ יותר מהר ריצת 1000

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לרוץ יותר מהר ריצת 1000
    ניר
    27/11/2008

    שלום, אני בן 13 ומעוניין לשפר את ריצת ה1000 שלי. אני רץ כרגע 3:48 והמטרה שלי היא 3:30 1. אילו מרכיבי כושר גופני דרושים לריצה זו ? 2. אילו אימונים אני צריך לעשות ( תדירות, עצימות, על מה אני צריך לעבוד? , בסטים/ לא סטים וכדומה ) אודה לך מאוד אם תעזור לי !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ריצה

    ברק צור
    30/11/2008

    אהלן ניר
    קודם כל התוצאה שאתה רץ היא יפה מאוד !!!
    כדי לשפרה עליך לשלב אימונים למחרק גדול יותר בקצב של כ 80% מהקצב בו אתה רץ את ה 1000 ובנוסף אימוני אינטרוואלים של כ 100-200 מ' בקצב של כ 20% מעל הקצב בו אתה רץ את ה 1000. תן לעצמך זמן התאוששות יפה בשבועות הראשונים ועם הזמן נסה להקטינו
    מעבר לכך, ניתן להיפגש ספציפי עם מאמן ריצה, לבחון את רצונותיך בתחום זה, לבחון את מבנה גופך ואת הנטיה הטבעית של גופך ( לכל אחד מבנה שונה, ונטיה אישית לסיבי שרירי שמתאימים לריצות שונות, אחד יהיה מעולה בספרינטים ואחד בריצות ארוכות ) ולפי זה לכוון אותך
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום