בעית אכילה+הורדת שומן בצדדים .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית אכילה+הורדת שומן בצדדים .
    נוי
    06/12/2008

    שלום, שמי נוי ויש לי בעיה >< יש לי בעית אכילה ובגלל זה לא אוכל להתחיל באורך תזונה בריא . [אני לא יכנס לזה] רציתי רק לדעת איך אני יכולה להוריד שומן מהצד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן נוי

    ברק צור
    07/12/2008

    אהלן נוי
    אתחיל דווקא מהסוף, מהורדת השומן בצד. אני מניח שהכוונה למותניים.
    הגוף לא יודע "להוריד בהזמנה" באזור מסוים. בעזרת ספורט ותזונה נכונה אפשר להוריד היקפים / אחוזי שומן בכל הגוף ואז גם ירדו הצדדים.
    לגבי החלק הראשון של בעית האכילה.
    אשמח מאוד לחשוב איתך בצורה אישית ולא כאן בפורום מה לעשות.
    הבעיה עם בעיות אכילה שאם לא מטפלים בהן, לפעמים הן מלוות אותנו שנים ובסוף גם נראות לעין ולא ניתן להסתירן.
    כמה שהיא לא תיראה לך חמורה, בהכל אפשר לטפל היום ואת תהיי בשוק לגלות כמה נערות וגם נערים היו עם בעיות כלאה בעצם ויצאו מהם. גם אני מגיע ממשפחה עם היסטוריה מאוד ארוכה של בלאגנים סביב אוכל...
    אם תרצי עזרה, בשמחה, זה המייל האישי שלי [email protected]
    בהצלחה בכל מקרה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום