סוג ספורט....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוג ספורט....
    יובל
    14/01/2009

    שמי יובל בת 9.5 גובה 1.34 משקל 35.40 רופא אנדוקרינולוג שאני מטופלת אצלו טוען שהמשקל מעט גבוה והגובה נמוך מי כל מיני דברים אישים... עליי לעשות פעילות גופנית מה מומלץ לי? בתודה יובל ^~^

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוג ספורט....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ושאלות

    ד''ר גל דובנוב-רז
    17/01/2009

    ראשית - חשוב לי לדעת מדוע את מטופלת אצל אנדוקרינולוג?

    שנית, כעקרון, כל סוג של פעילות אחה"צ הוא טוב, יש לצבור 60 דקות על פני היממה. למשל, להגיע לבי"ס ולחזור ממנו ברגל; לרכב על אופניים עם חברות; ללכת לחוגים שמהנים לך. הדבר נכון לגבי כל הילדים - ואין לו קשר למשקל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה סוג ספורט עדיף ?

    ברק צור
    18/01/2009

    הי יוובל,
    אני מקווה שלא תמצאי את התשובה שלי מתחכמת, אבל סוג הספורט הכי עדיף הוא זה שתאהבי ותתמידי בו הכי הרבה זמן.
    זה לא נכון יהיה לי להמליץ לך כי איני מכיר אותך.
    אם את אוהבת מוזיקה ותנועה, הייתי הולך על כיוון של ריקוד וגם שם יש המון: ג'ז, היפהופ ועוד.
    אם את אוהבת אומנויות לחימה יש קפוארה ואפילו ממש קרטה וג'ודו.
    אם את אוהבת חברה ומשחקים קבוצתיים, הייתי בוחן חוגים של משחקי כדור כמו כדור עף וכד' שבהם בגיל שלך הגובה עוד לא ממש רלוונטי
    אם את יותר מתחברת לספורט שכל אחד מתאמן לבד, אפשר לחשוב על טריאתלון: שחיה, אופנים וריצה
    הכל תלוי בך שזה אולי קצת מבלבל אבל גם כייפ, פשוט להתנסות
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום