מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוג ספורט....יובל14/01/2009
שמי יובל בת 9.5 גובה 1.34 משקל 35.40 רופא אנדוקרינולוג שאני מטופלת אצלו טוען שהמשקל מעט גבוה והגובה נמוך מי כל מיני דברים אישים... עליי לעשות פעילות גופנית מה מומלץ לי? בתודה יובל ^~^
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות ושאלות
ד''ר גל דובנוב-רז17/01/2009ראשית - חשוב לי לדעת מדוע את מטופלת אצל אנדוקרינולוג?
שנית, כעקרון, כל סוג של פעילות אחה"צ הוא טוב, יש לצבור 60 דקות על פני היממה. למשל, להגיע לבי"ס ולחזור ממנו ברגל; לרכב על אופניים עם חברות; ללכת לחוגים שמהנים לך. הדבר נכון לגבי כל הילדים - ואין לו קשר למשקל....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה סוג ספורט עדיף ?
ברק צור18/01/2009הי יוובל,
אני מקווה שלא תמצאי את התשובה שלי מתחכמת, אבל סוג הספורט הכי עדיף הוא זה שתאהבי ותתמידי בו הכי הרבה זמן.
זה לא נכון יהיה לי להמליץ לך כי איני מכיר אותך.
אם את אוהבת מוזיקה ותנועה, הייתי הולך על כיוון של ריקוד וגם שם יש המון: ג'ז, היפהופ ועוד.
אם את אוהבת אומנויות לחימה יש קפוארה ואפילו ממש קרטה וג'ודו.
אם את אוהבת חברה ומשחקים קבוצתיים, הייתי בוחן חוגים של משחקי כדור כמו כדור עף וכד' שבהם בגיל שלך הגובה עוד לא ממש רלוונטי
אם את יותר מתחברת לספורט שכל אחד מתאמן לבד, אפשר לחשוב על טריאתלון: שחיה, אופנים וריצה
הכל תלוי בך שזה אולי קצת מבלבל אבל גם כייפ, פשוט להתנסות
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









