ריצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה
    יוני
    02/02/2009

    הי ברק. מחר יש לי תחרות ריצה של שלושה קילומטרים, אני בכושר מצוין אך כמובן שטיפים יעזרו. אפילו שרכשתי בשנה האחרונה טיפים רבים שיעזרו לי למנוע כאבים בצד וכו' אני מעוניין לקבל כמה שיותר טיפים יעילים שיעזרו לי במהלך הריצה. דבר שני, אני מאוד רוצה להתחיל להתאמן לטריאתלונים. אני שוחה שלוש פעמים בשבוע (שעה כל פעם), רצים שלוש פעמים בשבוע4.5-6 קילומטר בין10-13 קמ"ש כל פעם). אני כמעט ולא רוכב על אופניים. האם אתה יכול לעזור לי לבנות תוכנית כדי שאני אוכל להתחיל להתאמן לטריאתלונים? אני בן 14 וחצי, שוקל 50 קילו, גובה 1.64. למיקצה בטריאתלון לגיל שלי שוחים 500 מ', רוכבים 12 ק"מ ורצים 3 ק"מ. תודה רבה לכל מי שיעזור לי! יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לעולם הטריאתלון

    ברק צור
    02/02/2009

    אהלן יוני,
    לפי כל מה שפירטת, הייתי כרגע מוסיף אימון רכיבה על חשבון אחד מאימוני השחיה ומתחיל לייצר שם כושר וסיבולת.
    הסיבולת היא גם לשבת זמן ממושך על המושב ובנקודה מסוימת גם לשלב אימון רכיבה אחרי שחייה או ריצה אחרי רכיבה, מה שאנו קוראים אימוני החלפה, כי המעברים הללו לא פשוטים: הגוף גם עייף וקבוצות שרירים אחרות פתאום נכנסות לפעולה.
    מעבר לכך, הייתי בודק באינטרנט באתר איגוד הטריאתלון על קבוצת נוער בקרבת מקום מגוריך.
    אין כמו להתאמן בקבוצה עם מדריך צמוד שיכול גם לכוון את האכילה שלך וגם להיות בחברת בני גילך שאחד ימשוך אותך באופניים ואתה תיתן לו פייט בריצה.
    נתראה בזינוק...?
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום