כמה שאלות ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות ...
    טל
    17/02/2009

    שלום ברק ... היתי רוצה לישאול אותך כמה שאלות : 1) מזה העקמות גדילה שדיברתם עליהם כאן בפורום ? הבנתי שזה קשור משו למשקל וגובה .. כי אני בן 16 וקצת והרבה מעירם לי על כך שאני רזה מאווד אני שוקל בין 46 ל48 ואני לא ידוע במידוק את הגובה שלי אבל אני מאמין שאני מטר 70 ככה האם זה לא תקין ? כי אני אוכל ואפילו אוכל הרבה שטיות כמו עוגות ודברים משמנים ... 2) כמו שציינתי הגוף שלי הוא לא שמן .. ואני עכשיו בניין של לפתח את הגוף שלי ומביחנת כושר אני יחסית בכושר גופני .. אבל הרבה זמן שאני מנסה לפתח את שריר הבטן שלי כדי שהיו ריבועים ועדיין לא ממש יוצא כאילו רואים קצת אבל לא איך שהייתי רוצה ...למרות שאני יכול ללהגיע למצב שאני עושה יותר מ300 כפיפות בטן לפעמים ל600 בערך ( עם הפסקות ) ולעומת זאת בחזה דווקא הגוף שלי יחסית מפתח אותו כשאני עשוה שכיבות צניחה ... האם ישלך תריגלים אחרים להביא לי כדי לפתח את שרירי הבטן ? ולמה הם לא מתפתחים בקלות ?! 3) הצורה של הגב שלי היא לא כ'כ ישר זה לא שישי לי גיבנת או משו פשוט בגב העליון הוא קצת בולט ואז ממשיך כזה בירידה לגב התחתון (קצת קשה לי להסביר איך זה מקווה שהבנתה אותי) והעירו לי גם על זה והלכתי לרופא גב שאמר לי שהגב שלי בסדר גמור ואין לי עקמת או משהו אז רציתי לשיאול אם אתה יודע למה זה ככה שהיצורה של הגב שלי לא ישרה כ'כ (האם זה בגילל השכיבות צניחה שמבליטן את שרירי הגב העליון וביגלל זה זה ניראה בצורה לא ישרה או שזה לא קשור?! ) והאם יש תרגילים שיכולים לעזור לי לקבל צורה ישר יותר בגב אשמח לתושבה תודה מראש על היחס ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה תשובות

    ברק צור
    17/02/2009

    אהלן
    עקומות גדילה הן כלי שמאפשר להבין איפה ילד או נער נמצאים מבחינת התפתחות. אין כאן טוב או רע, זה מאפשר לנו, למי שעובד בתחום לזהות התפתחות / עודף או חוסר משקל וכד'.
    אם נושא הגובה או הרזון מציקים לך, הייתי הולך לפגישה מסודרת עם רופא התפתחותי שיכול לעזור ולהגיד איפה אתה נמצא ואם צריך לעשות משהו בעניין.
    לגב יש עקומה טבעית בצורת האות האנגלית S . דרך האינטרנט לא אוכל להביע דיעה על המצב שלך, אני גם לא רופא.
    מבחינ ת שרירי בטן ו"ריבועים" , מה שיקבע אם הם ייראו או לא זה: הגנטיקה שלך, האם השרירים בולטים או שקועים, אחוז השומן בגוף ובסוף בסוף כמה תחזק אותם. לי למשל יש ריבוע אחד גדול ולא יעזור לי כלום...
    מקווה שעזרתי
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום