האם כדאי ללכת למכון כושר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם כדאי ללכת למכון כושר?
    גיא
    17/02/2009

    שלום לך : היי אני גיא ואני בן 14 וחצי אני שוקל 54 קילוגרם והגובה שלי הוא 1.75 בימי אני תוהה אם אני יכול ללכת למכון כושר כי אומרים לי שזה עוצר את הגדילה או שזה פוגע בשריר ומקצר אותו לתווך ארוך בקיצור האם כדאי ללכת למכון כושר ומה הסיכונים או שכדאי להתאמ בבית ? אשמח לשמוע את תשובתך מפני שזה גם מעסיק הרבה בני נוער בבית ספרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כדאי ללכת למכון כושר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון במכון לנוער

    ברק צור
    17/02/2009

    הי גיא
    אם עובדים נכון עם משקולות, בדגש על מחזורי אימון ( סטים ) ארוכים ובמשקל נמוך שמשפר סיבולת שריר, אין כל בעיה עם פגיעה בגובה.
    בעבר חשבו שאימוני כוח כן גורמים לפגיעה בגלל שהסתכלו על מרימי המשקולות בתחרויות והם כולם קטנים. בכל מקרה אתה הרי גם לא מדבר על הרמת משקולות.
    הבעיה העיקרית לדעתי זה השיעמום והמונוטוניות של האימון. אתם בגיל שבו הייתי מאוד רוצה לראות אתכם מתרגלים תנועות מורכבות וקואורדינציה, שיווי משקל ובעיקר גיוון של ענפי ספורט.
    השבוע ראיתי שני נערים: אחד שמתאמן בקפוארה והשני בחדר כושר. זה מהקפוארה עלה מתח כמו חיה, השני שמפמפם משקולות בקושי הצליח.
    ספורט משחקי שמגוון את השרירים להתחזק בכל מיני זויות הרבה יותר נכון לנוער מאשר המכשירים בחדר כושר.
    אופניים, ריצה, אולי להתנסות בטיפוס על קיר טיפוס, רולר בליידס או סקייטבורד, משחקי כדור וכד.
    יהיה לך אח"כ את כל החיים להיות תקוע בחדר כושר ותאמין לי, זה משעמם גם את המבוגרים...הם גם לא מתמידים שם.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום