אימוני כושר בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימוני כושר בבית
    חסוי
    02/03/2009

    שלום, אני בן 14, הגובה שלי הוא 1.80 מטר, המשקל שלי הוא 52 קילוגרם. אני מתאמן בכדורסל 4 פעמים בשבוע, כל פעם שעה וחצי, כל יום אני הולך לבית הספר ברגל וחוזר הביתה ברגל שזה בסך הכל 2 ק"מ. אני ילד די רזה, ואני רוצה לשנות את זה, גם בגלל הכדורסל אני די חלש, ובכדורסל צריך להיות נורא פיזיים. אני מבקש תכנית לשיפור הכושר (סיבולת לב ריאה) אני מתעייפ מהר יותר מהחברים שלי בספורט, ואימון לפיתוח השרירים ברגלים בבטן בידיים כתפיים חזה- אם אפשר בבקשה תרגילים צפצפים עם דוגמות. (אני יכול לקנות משקולות אם צריך) איזה אוכל אני צריך לאכול? וכמה אני צריך לאכול? והאם המשקולות לא יזיקו לי? ברק ראיתי אותך עובד ב"לרדת בגדול" וראיתי שעשית עבודה טובה, אני מקווה שתוכל לעזור גם לי, ואם זה מישהו אחר אז אני סומך גם עליך תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוני כושר בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך בונים תוכנית אימון

    ברק צור
    08/03/2009

    אהלן לך,
    לצערי אתה שואל כאן דברים כל כך חשובים אך גם כל כך אישיים שזה לא יהיה נכון לענות עליהם בפורום.
    אי אפשר לתת הנחיות אכילה או תוכנית אימונים בלי לראות את מי שהולך לבצע אותן.
    אתה מתאר עייפות וחולשה. הייתי מבקש לראות בדיקות דם שלך ואז מושיב אותך עם דיאטן קליני שיודע לפענח אותן ולבנות תזונה לנוער. הייתי יושב איתך רק על הספורט למשך שעה וחצי, בוחן מה אתה אוהב ומה מתאים לך לתרגל ואז נותן לך תרגילים.
    אני ממליץ לספר להורים שחשוב לך להתחיל להתאמן ולחפש מרכז קרוב לביתך שבו תוכל לבצע גם את הבדיקות שהמליץ דר' גל דובנוב וגם לקבל יעוץ אכילה וספורט
    מצטער שהתשובה כללית
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום