פיתוח שרירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיתוח שרירים
    דן יצחוקביץ'
    02/03/2009

    שלום, שמי דן אני בן 16 ושלושה חודשים + - גובהי הוא 1.72 לפחות או ליותר ומשקלי משתנה מפעם לפעם ונע בין 46 - 48 קילו, על פי הנתונים שבדקתי במחשבון BMI אני נמצא בתת משקל. מן הסתם אני רזה מאוד, והאמת? זה נורא מפריע לי! ביקרתי אצל דיאטנית על מנת שתרכיב לי תפריט יומי שיעזור לי לעלות במשקל, אך כל זה ללא הצלחה, לכן אני מעוניין לנסות לפתח שרירים ועל כך אני אשמח אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על תרגילים לפיתוח שרירי חזה, שרירי בטן ושרירי ידיים. כמובן שיחד עם זאת אני אצטרך לאכול אוכל בכמות המתאימה! אני אשמח מאוד אם תוכלו לתת לי תפריט שיתאים לתרגילים שתייעצו לי לעשות. חשוב מאוד לציין כי אני כבר בכתה יא' ומכתה ו' לא עשיתי ספורט, אפילו לא במסגרת בית הספר, כך שהכושר שלי שואף לאפס. אשמח לייעוץ דייקני, פרטני ומסייע (אני מקווה), תודה ע-נ-ק-י-ת מראש, דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל

    ד''ר גל דובנוב-רז
    04/03/2009

    שלום דן,
    אכן משקלך נמוך לעומת הגובה. מתחת BMI של 17~ לגילך, כדאי לעשות בירור רפואי קצר. האם זה תמיד היה כך? האם רופא הילדים בדק אותך וביצע בדיקות דם? אמנם לאנשים שונים יש מבני גוף שונים - אך כשזה קצת חורג מהנורמה כדאי להיות שקטים בהיבט הרפואי. ברק יתן לך את התרגילים, אני רק רוצה לוודא שרופא הילדים שלך מודע למשקלך. אם אכן אין בעיה רפואית - כצפוי - סביר שזה מבנה גופך; נותר לך רק להנות ממנו. להרבה אנשים יש את הבעיה ההפוכה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום