מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיתוח שריריםדן יצחוקביץ'02/03/2009
שלום, שמי דן אני בן 16 ושלושה חודשים + - גובהי הוא 1.72 לפחות או ליותר ומשקלי משתנה מפעם לפעם ונע בין 46 - 48 קילו, על פי הנתונים שבדקתי במחשבון BMI אני נמצא בתת משקל. מן הסתם אני רזה מאוד, והאמת? זה נורא מפריע לי! ביקרתי אצל דיאטנית על מנת שתרכיב לי תפריט יומי שיעזור לי לעלות במשקל, אך כל זה ללא הצלחה, לכן אני מעוניין לנסות לפתח שרירים ועל כך אני אשמח אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על תרגילים לפיתוח שרירי חזה, שרירי בטן ושרירי ידיים. כמובן שיחד עם זאת אני אצטרך לאכול אוכל בכמות המתאימה! אני אשמח מאוד אם תוכלו לתת לי תפריט שיתאים לתרגילים שתייעצו לי לעשות. חשוב מאוד לציין כי אני כבר בכתה יא' ומכתה ו' לא עשיתי ספורט, אפילו לא במסגרת בית הספר, כך שהכושר שלי שואף לאפס. אשמח לייעוץ דייקני, פרטני ומסייע (אני מקווה), תודה ע-נ-ק-י-ת מראש, דן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת משקל
ד''ר גל דובנוב-רז04/03/2009שלום דן,
אכן משקלך נמוך לעומת הגובה. מתחת BMI של 17~ לגילך, כדאי לעשות בירור רפואי קצר. האם זה תמיד היה כך? האם רופא הילדים בדק אותך וביצע בדיקות דם? אמנם לאנשים שונים יש מבני גוף שונים - אך כשזה קצת חורג מהנורמה כדאי להיות שקטים בהיבט הרפואי. ברק יתן לך את התרגילים, אני רק רוצה לוודא שרופא הילדים שלך מודע למשקלך. אם אכן אין בעיה רפואית - כצפוי - סביר שזה מבנה גופך; נותר לך רק להנות ממנו. להרבה אנשים יש את הבעיה ההפוכה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









