בעיהה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיהה...
    דניאל
    14/03/2009

    שלום,ושבת שלום! :) יש לי בעיה כזאת: אצלנו כל האחיות במשפחה רזות כולל אני,רק שאין פרופורציה בין החלק העליון לתחתון- אנחנו מאוז רזות למעלה, ומאוד מלאות למטה-ממשששש!! לכולנו-תחת ושוקיים- רק הרגליים בסדר! 1.כיום אני בגובה- 1.59 ואני בת 14.5 אני שוקלת53 -האם זה נורמלי לגילי (bmi-משהו כזה..)? 2.אני בגובה כיום של האחיות שלי,הן דיי נמוכות,לעומת האחים שלי שהם גבוהים מאוד בסביבות 1.80-1.90. האם יש מצב שאני יעקוף אותם בהרבה הרבה? לאיזה גובה אתה אומר הגיע? (הן בנות 23,20) ,אניי רוצה להיות גבוהה מאוד!! 3.מה אני יכולה לעשות עד הקי,בשביל להרזות,או לחטב ולהרים ולעצב את הירכיים והישבן שלי-תרגילים אם אפש וכל מיני,מה לעשות? האם זה בכלל אפשרי-שעד הקיץ אוכל להיות בבגד יםעם תחתונים שיראו את הישבן וירכיים החטובות והיפות והרזות? 4.אני רוצה לעשות שפגט- אילו תרגילים אני יכולה לעשות?מהי תדירותם?תוך כמה זמן אני יצליח לעשות?? 5.רציתי לדעת- למה חשוב כל כך לאכול בריא (ירקות,פירות.......), אשמח אם תסביר קצת על זה,ותרשום לי מה אני צריכה לאכול/ להימנע ביומיום על מנת לשמור על אורח חיים בריא? אשמח עם תענה לי על כל השאלות!!!!! :) :) :) תודה מראש.וסורי שכתבתי מלא. חשוב לי רק מאוד שתעזרו לי... יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיהה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    דניאל
    19/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אפשר לעשות עד הקיץ

    ברק צור
    21/03/2009

    אהלן יובל,
    בהחלט הרבה שאלות, אנסה לענות.
    חוסר פרופורציה כפי שאת מתארת הוא קודם כל אופייני לנשים. בספרות קוראים לו מבנה אגס, כאשר הישבן יותר רחב. יש כמובן כלאו שאצלן זה יותר משמעותי.
    את יכולה להתאמן ולחזק את הגוף ואולי לרדת באחוז השומן אבל זה יירד בכל הגוף. אי אפשר להזמין ירידה באזור מסוים.
    בתוך אתר BOK יש מחשבונים שיכולים להראות לך היכן את ממוקמת יחסית לבנות גילך. אני חושב שיותר נכון לבדןק זאת עם איש מקצוע שגם יכוון אותך מבחינת אכילה וספורט.
    לגבי שפאגט, אם תשקיעי באימוני גמישות , בפירוש תשפרי את היכולות שלך אך איני יכול להבטיח לך שתגיעי לשפגאט. זה גם קשור ליכולת גנטית ולגמישות טבעית.
    עניתי ?
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב..

    דניאל
    24/03/2009

    ברק שלום
    קודם כל נחמיא לך שאתה עשית עבודה מעולה ב"לרדת בגדול" :)
    אז ככה:
    אילו תרגילים אתה מכיר (מאתרים וכו)' שאפשרי לשפגאט?
    עדיין ושוב:
    מה אני יכולה לעשות על מנת שהישבן וירכיים יהיו רזות או נקרא לזה חטובות?

    תודה מראש
    יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?!

    דניאל
    24/04/2009

    כבר מלא זמןןן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובל רוצה לעשות שפאגאט...גם אני

    ברק צור
    25/04/2009

    נכון, שכחתי את השפאגאט
    גם כאן, נראה לי שקצת אבאס אותך עם התשובה שלי.
    לכל אחד מאיתנו גם פוטניצאל מולד של גמישות, שוב גנטיקה / הורים / בלהבלהבלה
    אם בפוטנציאל שלך את גמישה ותפתחי זאת, תוכלי להגיע לשפאגאט.
    אם אין לך את היכולת, גםאם תעבדי על גמישות זמן רב, לא תגיעי לשם.
    איך יודעים ? עושים טסט גמישות מסודר: שוב מפגש עם אנשי מקצוע, בוחנים, בודקים
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליובל

    ברק צור
    25/04/2009

    אהלן יובל
    מוזר, איני יודע מדוע לא קיבלתי עדכון על פניותייך, מצטער שהמתנת
    לגבי מיקומך על עקומות הגדילה, את מעט מתחת לממוצע הגובה ומעט מעל ממוצע המשקל וזה לא אומר עדין כלום לעומת לאן את יכולה להגיע ביחס לאחיך ואחיותך , למה ? כי גנטיקה היא דבר מורכב ואת הכלאה גנטית מאוד מסוימת של הוריך ולאו דווקא יכולה להסתכל ימינה ושמאלה על האחים והאחיות ולצפות להראות כמוהם או שונה מהם.
    מבחינתך הפוטנציאל שלך, אין ספק שאם תאכלי נכון ומאוזן , בדגש על מספיק אבות מזון , תוכלי לממש את הפוטנציאל של הוגבה ובכלל לתרום לבריאות העור, שיער, צפיפות העצמות וכד'.
    לגבי מבנה האגן / טוסיק, זה מבנה שלא סתם מכנים כמבנה גוף ים תיכוני, להרבה נשים פרופורציות גוף יותר רחבות באזור האגן
    מה ניתן לעשות ? תזונה נכונה ולהתאמן ולפעמים זה גם לא יעזור ברמה שאת רוצה . קשה להבין עד כמה זה מפריע לך והאם זה באמ תחוסר פרופורציה שניתן לשנות או שאלו הנתונים המשפחתיים שקיבלת
    אני ממליץ מפגש עם צוות שמבין ספורט ותזונה ביחד עם ההורים ולבחון קצת יותר את המקום שבו אני ניצבת היום.
    אני והצוות שלי עושים זאת, יש כמובן מרכזים בכל הארץ
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום