בניית שרירי בטן(ריבועים)ופיתוח חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בניית שרירי בטן(ריבועים)ופיתוח חזה
    מתן נגר
    19/03/2009

    שלום, קוראים לי מתן , אני בן 14 וארבעה חודשים ,גובה 1.66 מ' שוקל 47 . רציתי לדעת מה הדרך הכי טובה לפתח שרירי בטן (לא בצורה מוגזמת). אני אומנם רזה, אבל כל דבר קטן שאני אוכל גורם לבטן שלי להתנפח ורק אחרי כמה שעות היא חוזרת למצב ה"רזה" שלה (וזה בתנאי שלא אכלתי משו נוסף) אפילו אם אני שותה שוקו על הבוקר הבטן שלי איכשהו מתנפחת ... בנוסף רציתי לדעת איך מומלץ לי לפתח את שרירי החזה כי פשוט רואים את העצמות... בתודה מתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח שרירים

    ברק צור
    21/03/2009

    אהלן מתן
    לגבי התנפחות הבטן, קשה להבין דרך פורום עד כמה הדבר משמעותי ובכל מקרה איני רופא, שווה לבדוק זאת עם איש מקצוע.
    לגיב חיזוק שרירים, אתה יכול מבחינת חוק הספורט כבר להירשם לחוגי נוער בחדרי כושר. אני לא מת על זה אבל זו דרך לא רעה להתחיל ולהתחזק.
    כמובן שגם דרך חוגים אחרים: שחיה, קפוארה, קיקבוקס וכד' תוכל להתחזק.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום