מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיטובטל07/04/2009
שלום,
רציתי לשאול איך אני יכולה לחטב את הבטן,ישבן וירכיים (ואני יודעת שאלה איזורים בעייתיים).
אני עושה הליכות במשך שעה-שעתיים במשך 3-4 בשבוע.
האם זה מספיק או שאני צריכה להוסיף גם תרגילים נוספים?
מה ניתן לעשות ע"מ לשפר כושר גופני(אני פשוט בכושר ממש גרוע!)?
אהה...שכחתי לציין אני גם בת 17
תודה מראש וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה..
דניאל15/04/2009אני לא כאן מהמומחים , אבל אני יודעת שכאן באתר יש מלא תרגילים לחיטוב האזורים הרצויים.
למעלה הכי ימני רשום:"כושר גופני" (איפה שכל המילים האלו שמסומנות בכחול), ויש לך שם כל מיני תרגילים לחיטוב.
בנוסף את יכולה לרשום בגוגל - למשל:"חיטוב ירכיים וישבן", ומבטיחה לך שתמצאי.
המון הצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טל19/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחטב את טל...
ברק צור25/04/2009אהלן טל
צדקת שאמרת שבהרבה מקרים קצת יותר קשה לחטב את הישבן והירכיים
קודם כל אם את כבר תקופה הולכת, אולי את כבר מוכנה לשלב קטעי ריצה קצרים. הקטעים צריכים להיות כאלו שלא ייאשו אותך או יבאסו אותך, אלא שתגידי אחריהם " וואי, מגניב, אני רצה"
למשל 50 מ' או 20-30 שניות, כמובן שאם זה ממש ממש קל , אז לעשות יותר
ריצה משמעותית מפעילה את השרירים, גם מגדילה שריפת קלוריות וגם מעלה מסת שריר שתאפשר לך לשרוך יותר קלוריות במנוחה. לא להיבהל, זו לא מסת שריר של מפתח גוף...
מה שעוד חשוב זה לחזק את פלג הגוף העליון, מתוך אותו היגיון: יותר שרירים בגוף שורפים יותר קלוריות במנוחה.
לצערי קשה מאוד דרך פורום להמליץ על תרגילים, אז כרגע צריך לחפש באינטרנט או להיפגש עם מאמן כושר מוסמך, להחליט על סביבת האימון ואז למצוא תרגילים
דרך אחרת, מגניבה למדיי, היא לחפש בסביבת מגוררך פארק עם מתקני כוח במשקל הגוף.
קוראים לחברה "גרינפילדס" ונדמה לי שבאתר שלהם אפשר למצוא מפה עם כל הפארקים שבהם מותקנים כאלו מכשירים
זו דרך מעולה לחזק פלג גוף עליון , בלי לבזבז כסף על מנוי
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה וגם...
טל26/04/2009אני עןשה בנוסף לבהליכות כפיפות בטן וסופסוף רואים תוצצאות!
איזה כיף..
תודה רבה על העזרה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









