פגיעה במסת שריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה במסת שריר
    יוני
    18/04/2009

    שלום ברק.
    אני מתאמן לריצות ארוכות כמו שאתה כבר מכיר אותי ואני
    רץ על דופק גבוה בכל ריצה (בין 170-185 ממוצע לאימון).
    השאלה שלי היא האם ריצה בדופק כזה שורפת שומנים או מסת שריר?
    וגם האם אימון כוח עם משקל גוף בלבד (לא משקולות) עם שילוב של תזונה נכונה
    אפשר להעלות את מסת השריר?

    שבת שלום.
    יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה במסת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במסת שריר

    ברק צור
    18/04/2009

    הי יוני,
    יש מבדק מסודר שיכול לתת לך את האינפורמציה מכיון שנוסחאות הדופק לא ניתנות להכללה על כולם. צריך לדעת מה דופק המנוחה שלך , את הסף האינאירובי וכד'.
    בגדול בדפקים שציינת איני מאמין שאתה בדופק שריפת שומן ש"אוהב" להישרף בסיסבה עשירה בחמצן אלא כבר בדופק שבו גם מעלים מסת שריר ומשפרים את היכולת האירובית
    לגבי תרגילי כוח במשקל גוף, תחשוב על עליות מתח , הרי אתה מושך מעלה משקולת מטורפת וזה הגוף שלך, אז בגדול חד משמעית אפשר לעלות מסת שריר כמובן בחיבור לתזונה ובמגבלות שלבי ההתבגרות שלך כי פוטנציאל העלאת המסה המשמעותי קיים רק לקראת סוף ההתבגרות
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום