הליכה לבן 6

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה לבן 6
    הילה
    21/04/2009

    בני בן ה-6 רוצה להצטרף אליי להליכות (אני הולכת 3 פעמים בשבוע כשעה)
    נתוניו:גובה 1.18 שוקל 23 מתאמן שנה וחצי באומנויות לחימה ,פעמיים בשבוע כל פעם במשך שעה.
    האם לאפשר לו?
    מהו משך האימון והמרחק שמותר לו לבצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה לבן 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בודאי לאפשר לו

    ד''ר גל דובנוב-רז
    21/04/2009

    אם הוא רוצה וזה בא ממנו - סבבה. אין מותר או אסור - לפי ההרגשה. התאימו את הקצב ביניכם, תכנני מסלול קצר בהתחלה, וראו איך זה הולך. תהנו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה עם ילדים

    ברק צור
    25/04/2009

    הי הילה
    אני רוצה להפריד בין האימון הפיזי ל"ערכים נוספים שיש בפעילות שכזו
    על פניו, ניתן לאפשר לבנך ללכת עימך אך הוא יהיה זה שיכתיב את הקצב ובכל מקרה לא הייתי מתחיל ביותר מהליכה אחת או שתיים בשבוע למשך כ 20-30 דקות. שימי לב שהוא מצליח לשוחח עימך תוך כדי , מה שאומר שהוא בשלב "אווירני" והוא לא מתאמץ מדיי.
    ההליכה אולי פחות תהיה מאמץ עבורך אבל זו גם דרך נהדרת לקשקש על ענייני היום ואלו בעצם הערכים הנוספים שיש בפעילות שכזו.
    אם את בכושר טוב, הוא יכול אולי לרכב לידך ואז הוא בעצם יאתגר אותך או שתעשו מקטע בהליכה כשאת סוחבת לו את האופניים ואז הוא ירכב ואת תרוצי, מעין אימון אינטרואלים.
    בכל מקרה הרווח יהיה של שניכם
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום