אימוני סיבולת ואימוני כוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימוני סיבולת ואימוני כוח
    מורן
    24/04/2009

    ברק שלום
    רציתי לדעת האם נכון להתאמן שלוש פעמים בשבוע עם מולטי טריינר? דוגמא - יום א , יום ג , ויום ה,
    [על כל השרירים ]
    וביום ב,ד, ו-ו' לעשות אימוני שחייה או ריצה או פעילות מהסגנון הזה . אם לא מומלץ אשמח לשמוע על פעילות דומה או שונה המשלבת את שני סוגי האימונים [ כוח וסיבולת ]


    תודה
    מורן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבולת וכוח

    ברק צור
    25/04/2009

    הי מורן
    זה נשמע מאוד מרשים כי את מדברת בעצם על 6 יח' אימון בשבוע
    אני לא אוהב לדבר בטוב או לא טוב כי תמיד אפשר יותר ומצד שני אני לא מכיר הרבה שמתמידים ב 6 יח' אימון לאורך זמן
    גם 2 + 2 זה יכול להספיק כל עוד מישהו רציני בוחן מה את עושה בכל יח' אימון.
    המטרה היא לזהות בכל פעם שהגעת למצב של קיבעון, כלומר שהשריר או סיבולתהלב לא מגורה להתפתח. אז צריך לשנות את התוכנית: עומס, מס' חזרות, זמן התאוששות, דופק וכד'.
    כלומר, מעבר להחמיא לך על הרצינות, אם את כבר תקופה מתאמנת כך, 3+3 , הייתי ממליץ לבקש ממאמן שמבין כוח וסיבולת לשבת עימך על תוכנית האימונים ולאתגר אותך
    המון בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום