אימוני שחיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימוני שחיה
    אמיר
    29/04/2009

    שלום לך ברק

    רציתי לדעת אם 3 פעמים בשבוע שחייה של 20-30 דקות היא שחייה טובה, האם אולי כדאי יותר זמן או פחות זמן ואולי יותר ימים או פחות ימים. האם כדאי ביום אחד לשחות את רוב הסגנונות או להמקד בסגנון אחד או שניים . בנוסף הייתי מעוניין לדעת האם השחיה היא פעילות מספקת לפיתוח השרירים או שצריך עוד פעילויות .

    תודה
    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוני שחיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוני שחיה

    ברק צור
    03/05/2009

    הי אמיר
    בעיקרון שחיה זה ספורט נהדר. קשה לי להתייחס לאימון במושג של טוב / טוב מאוד / לא רע.
    משך האימון תלוי בך, אין ספק שאם תוכל להאריכו ל 40 דקות זה עדיף, אבל אם זה ישעמם אותך וייאש אותך אז מה עשינו בזה ?
    הייתי נשאר על 2-3 אימוני שחיה ומשלב עוד דברים בחוץ: רכיבה על אופניים, משחקי כדור, רולרבליידס או סרף בורד, דברים שיפעילו שיווי משקל, שיגרמו לך לתנועה במרחב אולי עם עוד אנשים
    שחיה היא ספורט קצת מונוטוני ועל זה הייתי רוצה לכפר בפעילות בחוץ
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום