מתוסכל - מה לעשות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכל - מה לעשות ?
    בר
    20/05/2009

    אני רזה מידי , אני בגובה 1.80 ושוקל 55 [נשקלתי עכשיו] אני עושה הכל ולא מצליח להשמין , אני חייב להשמין !!!

    אני משתדל לאכול 3 ארוחות מסודרות ביום , לא עושה ספורט כדי לא לאבד משקל , אבל לא משנה מה אני עושה אני רק יורד במשקל , ניסיתי לפני כמה חודשים לעלות במשקל של השרירים ורק ירדתי 5 קילו ... !!!

    מה בשם אלוהים אני אמור לעשות ?!
    ישלי עד אוגוסט לעלות לפחות 10 קילו , זה המון זמן , איך אני עושה את זה ?!
    בבקשה עזרה !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכל - מה לעשות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן בר
    סליחה שתשובותיי התעכבו
    איני יודע למה הלחץ לעלות עד הקיץ 10 קילו, אבל כמו שאנשים רוצים לרזות מהר וזה לא ממש עובד כך, כך גם אי אפשר לעלות מסה מהר.
    הייתי ממליץ לך לבקש מההורים לעשו תבדיקות דם ולהגיע לפגישה עם דיאטנית ספורט באחד מהמרכזים המתמחים בספורט ליד ביתכם.
    דיאטנית שכזו יכולה לבנות לך תפריט עליה במשקל שמבוסס על אוכל אמיתי וגם על תוספים שהיא תמליץ
    מעבר לכך, מבחינת ספורט חשוב להבין שספורט אירובי ( ריצה, שחייה, אופניים ) אולי יגרמו לך לאבד משקל, אבל אימוני כוח כמו עליות מחת, כפיפות מרפקים ואפילו אימוני םקלים עם משקולות לא אמורים לגרום לך לרזות אלא דווקא לעלות קצת במסת הגוף הרזה ולהתחזק
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום