שאלה בקשר לשריפת שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לשריפת שומן
    אנדריי
    23/06/2009

    אהלן, אני נמצא בדיאטה של כ-1500 קלוריות ליום, ובינתיים אני מרוצה מהירידה שלי במשקל, אבל אני עדיין מרגיש שהגוף שלי כזה רופף, קראתי שכדי לשרוף שומנים בגוף צריך להתעמל כל ביום בדופק של ב-60% , ואתמול קראתי באתר אחר, שעדיף להתעמל בדופק של 75%-80%, כי אם מתאמנים בדופק כזה, אנחנו שורפים יותר שומן גם לאחר האימון, אז מה עליי לעשות כדי לשרוף שומן? להתעמל כל יום בדופק של 60% או 75%-60%?
    אגב, הספורט שלי זה רכיבה על אופניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לשריפת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל העיסוק בשריפת שומן הוא קשקוש

    ברי
    26/06/2009

    הגוף יפרק שומן, ככל שההפרש בין האנרגיה שתרוך לאנרגיה שאתה מוציא גבוה יותר. לכן מה שחשוב לירידה במשקל (ופירוק שומן) בנוגע לספור הוא כמות הקלוריות הנצרכת בסך הכל. אם אתה מרותה מקצב הירידה, תמשיך ככה. התמדה חשובה הרבה יותר מהדופק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפת שומן

    ברק צור
    27/06/2009

    אהלן אנדריי,
    בגדול, היום ממליצים לעבוד בדופק הגבוה מ 60% למרות שבו כביכול נשרפות יותר קלוריות משומן מאשר מפחמימות מכיון שמה שמעניין אותנו זה הטוטאל, למקסם בכל יח' אימון את פוטנציאל השריפה, בלי קשר למאיזה מאגר הוא בא.
    הייתי ממליץ לך לשלב בתוכנית הספורט, חוץ מרכיבה, גם אימוני כוח
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום