עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    .....
    26/06/2009

    שלום !
    אני בת 14 גובהי 1.69\1.70 ומשקלי 50\51 . \
    אני הולכת עכשיו לסוכנות דוגמניות ואני צריכה לחטב את גופי דחוף .
    הבעיה הגדולה שלי היא שיש לי רגליים וישבן שמנים מאוד לעומט הבטן , למשל בבגד ים החזיה מידה 38 והתחתון 40 וגם הוא די קטן עלי , ובחולצה המידה 0 ובמכנסיים 2 .
    הייתי שמחה מאוד מאוד אם הייתם מייעצים לי על תרגילים להורדת הישבן והרגליים .
    וגם לחיזוק שרירי הבטן שתיהיה שטוחה כי הבטן שלי כמו בצק ואני רוצה שתהיה שטוחה וחזקה כמו קרש . ויש לי שאלה , למה המשקל שלי תלוי במה שאני אוכלת יום לפני ? הוא תמיד יורד ועולה [שנה שעברה עשיתי דיאטה והורדתי 6 קילו] אוליי בגלל זה ? למשל אם אני אוכלת הרבה ואז יום למחורת נשקלת אני שוקלת 51 ו.. , ואם אני אוכלת קצת אז יום אחרי אני שוקלת 50 . בבקשה תעזרו לי ! תודה רבה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה ועיצוב מהירים = לא קיים לצערי

    ברק צור
    27/06/2009

    שלום לך,
    אני ממש מתלבט איך לענות לך...
    סבבה שהחלטת שאת רוצה לדגמן, אבל חשוב שתביני שאי אפשר לשנות מעכשיו לעכשיו את הגוף שלך.
    ספורט ותזונה ( לא דיאטה !!! ) יכולים לעזור אבל אולי גם המבנה גוף המשפחתי שלך הוא כזה שיהיה לך תמיד הבדל בן פלג גוף תחתון לעליון.
    העיצה הכי טובה שאוכל לתת לך היא להסבר להורים כמה זה חשוב לך ולהיפגש עם 2 אנשי מקצוע שיכולים לעזור: דיאטנית קלינית שמבינה אכילה של ילדים ונוער ומאמן כושר
    אני ממש מבקש שלא תנסי לבד כל מיני דיאטות מטופשות, גם אם זה אומר שתצטרכי לדחות את צילומי הבוק שלך.
    בכל מקרה בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ... ?

    .....
    27/06/2009

    ויש תרגילים מיוחדים שיכולים לעזור להורדת הישבן והיריכיים ?
    והאם זה ננכון שכדי לקבל בטן שטוחה צריך ללכת תמיד עם בטן מכווצת ? , אם כן אז האם צריך לעשות משהו בנוסף לכיווץ שרירי הבטן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ממש קראת את התושבה שלי...

    ברק צור
    07/07/2009

    אין כזה דבר "להוריד את הישבן"
    אפשר לחזק אותו ברכיבה על אופניים, הליכה, ריצה, שחייה , ריקוד וכל מה שמזיז את פלג הגוף התחתון, כמובן שחשוב גם לחזק את פלג הגוף העליון
    בשביל חטב אותו, לרדת בהיקפים, צריך לבחון את האכילה עם איש מקצוע ואולי בשילוב תזונה נכונה ולא דיאטה , תוכלי גם לרדת קצת באחוז השומן ןבהיקפים
    חשוב שתביני שזה לא תמיד קשור למשקל. אפשר להישאר באותו משקל אבל לרדת באחוז השומן ובמידת הג'ינס ע"י ספורט ואכילה נכונה ומאוזנת
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום