בבקשה עזרה !!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה !!!!!
    חסוי
    01/07/2009

    אני בת 14 אני כול יום מתאמנת ורצה הרבה מאוד זמן ואני אף פעם לא מצליחה לרזות בייריכיים ...
    למה ? האם זה קשור למבנה גוף ?
    מה אפשר לעשות בנדון ?
    הודה לך אם תוכל לעזור ...
    כי הרבה מאוד ילדים צחקים עליי שאני שמנה וקוראים לי בשמות גנאי .... בבקשה תעזור .
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה !!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה נקודתית - לא קיימת

    ברק צור
    05/07/2009

    שלום רב,
    המצב שאת מתארת קיים לא מעט בישראל. זהו מבנה גוף שיש בו ריכוז של רקמת שומן בצורה יותר גדולה באזור הישבן והירכיים.
    בפועל לנשים כמעט תמיד יהיה מבנה גוף יותר "אגסי" מאשר לגברים שלרוב נראה אצלם כרס.
    ספורט זו דרך מעולה להתחזק ולהוריד אחוזי שומן. זה חייב להתקיים עם תזונה נכונה ולא עם דיאטה, כי דווקא כשעושים ספורט, חייבים לדייק עוד יותר באכילה "טובה", אחרת הגוף דווקא ישמור על השומן כרזרווה ויפרק רקמת שריר.
    כדאי לבדוק עם מאמן כושר ותזונאית את תוכנית האימון השבועית שלך, כמה את נחה וכד'.
    אחרי כל זה, יכול להיות עדיין שיישאר לך חוסר פרופורציה באזור הישבן.
    אפשר להתמודד עם זה בגילך ע"י לעבוד עם עצמך או בעזרת איש מקצוע על הדימוי העצמי והביטחון ולהבין שתמיד ילדים ונערים ימצאו על מה להציק ואולי הם דווקא עושים זאת כי הם רוצים את קרבתך.
    אולי בגיל יותר מבוגר אפשר יהיה לחשוב על עוד דרכים לפתור חוסר פרופורציה שכזה.
    בכל מקרה הייתי מדבר עם ההורים ומבקש מהם שילכו עימך להתייעצות מקצועית
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום