מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה עזרה !!!!!חסוי01/07/2009
אני בת 14 אני כול יום מתאמנת ורצה הרבה מאוד זמן ואני אף פעם לא מצליחה לרזות בייריכיים ...
למה ? האם זה קשור למבנה גוף ?
מה אפשר לעשות בנדון ?
הודה לך אם תוכל לעזור ...
כי הרבה מאוד ילדים צחקים עליי שאני שמנה וקוראים לי בשמות גנאי .... בבקשה תעזור .
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזיה נקודתית - לא קיימת
ברק צור05/07/2009שלום רב,
המצב שאת מתארת קיים לא מעט בישראל. זהו מבנה גוף שיש בו ריכוז של רקמת שומן בצורה יותר גדולה באזור הישבן והירכיים.
בפועל לנשים כמעט תמיד יהיה מבנה גוף יותר "אגסי" מאשר לגברים שלרוב נראה אצלם כרס.
ספורט זו דרך מעולה להתחזק ולהוריד אחוזי שומן. זה חייב להתקיים עם תזונה נכונה ולא עם דיאטה, כי דווקא כשעושים ספורט, חייבים לדייק עוד יותר באכילה "טובה", אחרת הגוף דווקא ישמור על השומן כרזרווה ויפרק רקמת שריר.
כדאי לבדוק עם מאמן כושר ותזונאית את תוכנית האימון השבועית שלך, כמה את נחה וכד'.
אחרי כל זה, יכול להיות עדיין שיישאר לך חוסר פרופורציה באזור הישבן.
אפשר להתמודד עם זה בגילך ע"י לעבוד עם עצמך או בעזרת איש מקצוע על הדימוי העצמי והביטחון ולהבין שתמיד ילדים ונערים ימצאו על מה להציק ואולי הם דווקא עושים זאת כי הם רוצים את קרבתך.
אולי בגיל יותר מבוגר אפשר יהיה לחשוב על עוד דרכים לפתור חוסר פרופורציה שכזה.
בכל מקרה הייתי מדבר עם ההורים ומבקש מהם שילכו עימך להתייעצות מקצועית
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









