אימון נוער חדר כושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון נוער חדר כושר
    יוסי
    06/07/2009

    הי,
    אני בן 15 וחצי שוקל 52 גובה בערך 1.67.
    אני רוצה לפתח את הגוף שלי מבחינת שריר ועיצוב הגוף, אז החלטתי להרשם לחדר כושר עם חברים, גם כיף גם ספורט.
    טוב, אני לא עשיתי פעילות שעובדת על כוח שריר הרבה זמן(פעם עשיתי בבית), עכשיו התחלית להתאמן בחדר כושר והיום עשיתי את התכנית שלי, זו פעם ראשנה שאני עושה אותה.
    התכנית היא שלושה פעמים בשבוע, לא רצוף, ויום אחד בשבוע אירובי בשביל סיבולת לב/ריאה.
    אני מכיר את הגוף שלי ואני יודע שמחר אני יהיה תפוס עד לפחות שלושה ימים.
    עכשיו אני אשמח לחוות דעת אם זה בסדר שאני ככה או שתהכנית קשה מדי עבורי? אני מנסיון אישי יודע שאחרי ישיבה ואי עשיית כושר זה דבר נורמלי לחלוטין שפעמים הראשנות כושר זה קשה והשרירים בהחלט יכולים להתפס.
    האם כדי להמשיך לעשות את התכנית ביום רביעי(יומיים מהיום)? או שלתת לגוף מנוחה?
    תודה, ואשמח לעוד טיפים שיעזרו לי להתאמן ולפתח את עצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון נוער חדר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד נקודה

    יוסי
    06/07/2009

    המאמן שבנה לי את התכנית אמר לי תעשה את התכנית פעמיים עד שלוש פעמיים בשבוע גג, לא יותר
    אירובי חשוב לציין זה לא קרוס טריינר, בשם השני אופניי סקי או משהו כזה.זה נועד בד"כ לשריפת שומן.
    אלה בריכות(יש שם בריכה), ריצות...
    אולי באמת כדי להוריד את המשקלים עד שאני יהיה מוכן למשקלים גבוהים יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרך הטובה להעביר כיווץ זה אימון קל

    ברק צור
    07/07/2009

    הי יוסי
    אני לא אוכל במייל לחוות דיעה על התוכנית.
    הייתי שמח לראות אותך לא מתכווץ אלא דווקא מסיים שבועיים ראשונים של אימון בתחושה שזה קטן עליך.
    תזכור שלא רק השרירים עובדים, מתחתיהם, כמו שיש בבניין יסודות, גם לגוף יש את התשתית שאליה מתחברים השרירים: גידים, רצועות, מפרקים.
    אימון חזק מדיי יכול ליצור פציעה, להתחיל דלקת. יש הרבה אנשים שאוהבים את תחושת הכיווץ כי זה כאילו הוכחה שהם יתאמצו, זה לא נכון.
    אם מאוד התכווצת, הייתי ממליץ לך להמשיך שבועיים עם 75% מהתוכנית ואז לחזור אליה בהדרגה
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    יוסי
    07/07/2009

    ,ודה לא התכווצתי דווקא.
    כנראה אני ימשיך את התכנית כרגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום