זה דחוףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זה דחוףף
    ספיר
    15/07/2009

    שלום!
    אני בת 13 וחצי, 1.63 על משקל 60.7.. איך זה יכול להיות .. אני זוכרת שבתחילת השנה שעברה אני שקלתי 57..
    אז אם הבנת נכון אני מאוד לא מרוצה מהגוף שלי ורוצה מאוד להוריד במשקל לפחות 4 ק"ג.
    יש לי בבית אופני כושר והשאלה שלי היא: אם אני יתמיד ויעשה 5 פעמים בשבוע אופני כושר+ חוג של פעילות גופנית ( משקולות, מתיחות וכאלה) האם אני אוכל להרזות תוך חודש וחצי לפחות 4 ק"ג?

    ואני לא רוצה ללכת לדיאטנית כי ההורים שלי לא יסכימו אז אני מעדיפה לעשות את זה לבד בבית.
    אשמח לקבל תשובה במהירות האפשרות+ טיפים והמלצות אם אפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זה דחוףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להוריד בחודש 4 קילו...ממש לא בריא

    ברק צור
    22/07/2009

    הי ספיר
    אני מבין שקצת נבהלת מהמשקל. אולי בזמן הזה גם גבהה, הוספת גובה ואז זה הגיוני לעלות גם במשקל.
    איך את מרגישה בג'ינס שאת אוהבת ? האם גם שם עלית ?
    בכל מקרה אני לא אוהב ירידות מהירות במשקל, לא למבוגרים ובכלל לא לילדים.
    ב"לרדת בגדול" היו סביב המתאמנים אותנו המאמנים ורופאים וצוות שלם שפיקח עליהם.
    לעניין האופניים, 2-3 פעמים בשבוע לרכב בבית זה סבבה. הייתי רוצה לראות אותך גם רוכבת בחוץ או עושה הליכות עם חברה + קצת מוזיקה.
    הכי חשוב זו התזונה ולא , הכוונה היא לא לדיאטה. איני יודע מדוע הוריך לא יקחו אותך אבל תזונה נכונה היא המפתח להוריד עודפים מיותרים.
    לאכול נכון וטוב לאורך כל היום ולקצץ בשטויות כמו מתוקים / שתיה מתוקה / ג'אנק פוד וכד'
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום