שאלה בקשר לפעילות אירובית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לפעילות אירובית
    אנדריי
    29/07/2009

    אהלן, הייתי רוצה להתחיל לעשות פעילות אירובית של כ-30 דקות עד כשעה בכל יום, ורציתי לשאול האם יש הבדל בין נגיד פעילות אירובית ביתית, שבה אתה פשוט מתעמל לפי כל מני תרגילים בבית, לבין פעילות אירובית של ריצה נגיד, כלומר השאלה שלי האם כל פעילות אירובית היא אותו דבר כל עוד הדופק הוא X?
    שאלה נוספת היא , מה עדיף לעשות אם המטרה שלי היא שריפת שומן - פעילות אירובית של 5 דקות כל שעה, או 2 פעילויות ביום של נגיד 30 דקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות אירובית

    לוטם דובינסקי
    02/08/2009

    שלום אנדריי,
    פעילות אירובית שורפת בעיקר פחמימות ושומנים. ככל שעצימות הפעילות גבוהה יותר ועורכת זמן רב יותר, מאגרי האנרגיה הנשרפים קריא פחמימות ושומנים גבוהים יותר.
    קח בחשבון שלהרכב התזונה שאתה אוכל ישנה השפעה ניכרת על הרכב הגוף.
    יש להכנס לכושר באופן הדרגתי ומבוקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום