בקשר לאימוני אירובי ותזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשר לאימוני אירובי ותזונה
    אלעד
    04/08/2009

    שלום שמי אוראל בן 16.5 ורצתי לדעת איך אני יכול להגיע לתוצאות הטובות ביותר בשילוב של אירובי (מעדיף ריצה) ותזונה יחד. המטרה שלי היא לחזק את שרירי הבטן ולהתחטב בעיקר (יש לציין שאני לא סובל מעודף משקל ויש לי בטן די שטוחה).
    לפני חודשים ספורים הייתי מתאמן בחדר כושר אך הפסקתי בשל פציעה ולכן אינני יכול לעשות תרגילים שונים מלבד אירובי/רגליים/בטן.האם זה אפשרי להתחטב בצורה הזו?
    וכמה פעמיים אתה ממליץ לי לעשות ריצה בשבוע והחשוב מכל !איך השלב את התזונה עם האירובי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב ותזונה לפני ואחרי אימון ארובי

    לוטם דובינסקי
    04/08/2009

    שלום אוראל,
    להתחטב משמעו להעלות את מסת השריר ולהוריד את אחוזי השומן. העלאת מסת השריר תתאפשר ע"י עבודה כנגד התנגדות - השרירים הפעילים הם אלו שקוטרם יגדל.
    הורדת אחוז השומן תתאפשר ע"י אימונים אירובייים ותזונה נכונה :
    לפני האימון
    להקפיד לאכול ארוחה או חטיף שעה לפחות לפני הריצה. על המזון לספק לגוף נוזלים, להיות בעל תכולת שומן נמוכה (פחות מ-15%), תכולת חלבון בינונית (כ-20%) ותכולת פחמימות גבוהה (יותר מ-65%, עדיף פחמימות מורכבות)
    אחרי האימון
    המטרה היא לספק אנרגיה ופחמימות לחידוש המאגרים שהדלדלו המאפשרים לך להתאושש במהירות. מומלץ ביותר לצרוך בשעתיים הראשונות לאחר האימון מזון קל: בננה, חטיף אנרגיה, או שייק פרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום