מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיטוב...טל06/08/2009
שלום...
אני מנויה כעת במכון כושר ליד הבית ורציתי לדעת על מה אני יכולה לעבוד כדי לשטח את הבטן וכדי לחטב את הירכיים...(אני לא ממש שמנה אבל הבטן לא שטוחה והירכיים דיי מלאותת)
שאלתי את המאמן כושר במכון והוא לא נשמע כאילו הוא יודע משהו ממש...
והאם זה מותר לחזור לפעילות ספורטיבית אינטנסיבית אחרי שבמשך תקופה של כ-3 חודשים לא עסקתי בספורט.
באימון הראשו שלי במכון הייתי שעה על ההליכון והלכתי/רצתי 5 ק"מ והייתי על האופניים במשך חצי שעה ועשיתי 9 ק"מ.
האם זה מעט מדי לאימון ראשון או שהייתי צריכה לעבוד חזק יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אההה וגם...
טל07/08/2009הייתי גם היום במכון הכושר והמאמן נתן לי כמה תרגילים אבללל...למרות שעשיתי מתיחות אחרי הספורט כל הגוף שלי כואב (לאו דווקא תפוס) מה אני יכולה לעשות?
תודה מראש ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיטוב2
לוטם דובינסקי19/08/2009כנראה שהגזמת לאימון הראשון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיטוב
לוטם דובינסקי19/08/2009שלום טל,
כפי שכתבתי בעבר, בכדי לחטב יש צורך בהורדת אחוז השומן ועלייה במסת השריר - במקרה שלך עלייה במסת השרירים שברגליים תגרום לכך שהרגליים יראו מחוטבות יותר.
אין אפשרות לבחור היכן בגוף יירד אחוז השומן, זהו מרכיב גנטי, ישנם כאלה שע"י אימונים אירוביים יורידו את השומן בבטן ואחרים בירכיים. אופניים, ריצה בעליות ובחול, ספינינג, רולר, כל אילו הם אימונים מצויינים להורדת אחוז השומן בגוף ולהעלאת מסת השריר ברגליים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









