כמה שאלות מאוד חשובות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות מאוד חשובות
    ניצן
    16/09/2009

    שלום, אני בן 14 וחצי גובה 1.85 אני שוקל 58 , משחק כדורסל 4 פעמים בשבוע, ומתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע.

    1. באימון בכדורסל אני מתעייף מאוד מהר, יש לי גם בעיות נשימה, אבל אני חושב שגם בגלל שאני צריך לשפר את הכושר, איזה תרגילים אני צריך לעשות כדי לשפר את הסיבולת לב ריאה? (בחדר כושר אני לא רץ על ההליכון).

    2. איזה תרגילים אני יכול לעשות כדי לשפר את הקפיצה שלי?

    3. מה כדאי לאכול לפני האימון במכון או באימון כדורסל, ומה כדאי לאכול אחרי?

    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות מאוד חשובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתאמן המון ולא בכושר...

    לוטם דובינסקי
    19/09/2009

    שלום עמית,
    משחק הכדורסל הוא משחק קשה ודורשני בו באים לידי ביטוי מגוון רחב של מרכיבי כושר - סבולת לב ריאה, סבולת אנאירובית, כוח וכוח מתפרץ,מהירות שיווי משקל ועוד...
    על בסיס נתוני גילך, משקלך וגובהך עושה רושם כי אתה רזה מאוד.
    לדעתי, אין לך מספיק מסת שריר על מנת לספק את הדרישה שאתה מציב לגופך ובגלל זה אתה מתעייף מהר. (אני ממליץ להתיעץ עם תזונאית מוסמכת...)
    בעיות נשימה ? האם הן נובעות כתוצאה מהאימון או שאתה חולה במחלת ריאה כלשהי ?

    ניתן לשפר את הגובה הקפיצה ע"י אימונים פליאומטרים. אימונים אילו יש לבצע רק אחרי בסיס איתן של כוח ואימונים מקדימים.
    אינני ממליץ להתאמן באימונים פליאומטרים ללא מאמן מוסמך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום