אהלן, חשש בנוגע לקרע בשריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אהלן, חשש בנוגע לקרע בשריר
    ב
    21/09/2009

    אני בן 16 וחצי בערך, וכל השבוע חוץ משבת אני מתאמן אימונים מסודרים בבית, על כל סוגי השרירים. אני עושה את זה כבר כמעט שנתיים, והתוצאות מעולות.
    יש לי שני סוגי אימונים, שאני עושה לסירוגין במשך השבוע - זאת אומרת ביום ראשון ידיים-חזה, יום שני גב-בטן, יום שלישי שוב ידיים-חזה וככה הלאה.
    עכשיו, הבנתי שאם עושים מתיחה לשריר "קר" זה עלול לעשות בו קרע. אז מה שקרה זה שהיום (יום שני), אחרי אימון בטן-גב, עשיתי בטעות מתיחה ששייכת לאימון השני (חזה). אני אוסיף שזה היה אחרי שלא התאמנתי יום קודם לכן. בקיצור - יכול להיות שיש קרעים בשרירי החזה שלי, כי מתחתי אותם כשהם "קרים" ולא אחרי פעילות בהם? אם כן, האם צריך לתת להם לנוח או פשוט להוריד הילוך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתיחה לשריר קר

    לוטם דובינסקי
    23/09/2009

    מתיחה לשריר "קר" אינה גורמת לקרעים בסיבי השריר אלה אם היא נעשית באופן אגרסיבי מאוד.
    כאשר אתה מותח שריר מומלץ באמת לעשות זאת לאחר חימום מתאים.
    אין צורך להגיע לרמת כאב בעת ביצוע המתיחה. כאשר אתה מותח, תגיע למצב של חוסר נעימות קלה והשאר שם כ-15 - 20 שניות.
    לדעתי על אף התוצאות המעולות שאתה חווה,אתה לא משאיר לעצמך מספיק זמן מנוחה בתוכנית האימונים ואולי כתוצאה מכך מגיע הכאב.יכול מאוד להיות שמתחת את השריר בצורה מוגזמת.
    כידוע, השריר מתחזק בעת מנוחה שבאה לאחר מאמץ ולא בעת המאמץ עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרגעתי. עוד משהו

    ב
    04/10/2009

    איך בדיוק מרגישה קריעה? כי עשיתי אימון קשה במיוחד, ובשעת המתיחה ליד אחורית בסיום האימון הרגשתי כאב בשריר, מעין "בתיקה". האם מדובר בתפיסה, או קרע? זה לא היה כאב ממושך, בערך חצי דקה. ובמידה והשריר תפוס או קרוע, האם זה משפיע על ה"תוצרת" של האימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בשריר

    לוטם דובינסקי
    06/10/2009

    שריר קרוע לא יכול להמשיך ולעבוד כנגד התנגדות.
    יכול להיות גם קרע חלקי של סיבים בודדים בשריר.
    כך או כך, במידה ואתה מעלה את דרגת המאמץ בצורה מבוקרת ולא משתולל במשקלים, השריר לא יקרע ולא יגרם לו נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום