סוגי סטים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוגי סטים
    יאיר
    09/10/2009

    אני מתאמן במשך כמה חודשים. רציתי לדעת מה ההבדל בצורת הסטים.. כלומר נגיד אני עושה תרגיל ליד לרגל ולבטן.. אז מה ההבדל אם אני עושה את התרגיל ליד מחכה קצת עושה אותו עוד פעם, ככה 3 פעמים.. או שאני עושה יד בטן רגל ואז עוד פעם ככה 3 פעמים? תודה!
    שאלה שניה בקשר לנפח היד. אני לא רזה אבל יחסית לא כבד במיוחד.. אני לא רוצה שיהיה לי יד קטנה עם שרירים בולטים..אני רוצה שהיקף של היד תגדל והיא תהיה עבה.. מה מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוגי סטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיטות אימונים בחדר כושר

    לוטם דובינסקי
    14/10/2009

    שלום יאיר.
    ישנן שיטות אימונים שונות בחדר הכושר : שיטת הפרמידה, שיטת האימון המחזורי והעל מחזורי וכו'
    כל שיטה מותאמת למטרה כלשהי - (סבולת שריר, היפרטרופיה, כוח מתפרץ וכו') ולדרגת אימון שונה.
    שאל את מדריך חדר הכושר איזה שיטה מתאימה לך, לרוב, לילדים בגיל ההתבגרות מתאימה שיטת האימון המחזורי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום