מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימוניםתומר13/10/2009
אני בן 14.5 ,שוקל 55 ק"ג (לערך) .אני מתאמן 3 פעמים שבוע(ראשון,שלישי,חמישי)
בביתי,כאשר כל אימון נמשך שעתיים.אני עושה כל מיני תרגילים לחיזור השרירים
של החזה,הכתפיים,הגב והבטן.משתדל גם לקפוץ בחבל ולרוץ.
אני מרים משקל עד המשקולת החמישית (לגבי זה התייעצתי עם רופא).
שאלתי ,האם האימון-אורכו ותדירותו אינה מסוכנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
תומר13/10/2009ששלושת האימונים אותו הדבר ...והאם יש נזק בעשיית תרגילים בגב לא ישר לגמרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימונים זהים ונזק לגב
לוטם דובינסקי14/10/2009כאשר האימונים זהים לאורך זמן רב לא תהיה התקדמות. אתה אומנם תשמר את מסת השריר הנוכחית אך לא תעלה במסת השריר.
אתה יכול להזיק לגופך במידה ואינך מבצע את התרגילים בטכניקה הנכונה, לגב, למפרקים ולרקמות נוספות.
רצוי מאוד שילד בגילך יקבל הכוונה ממדריך מקצועי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה בזמן מאמץ גופני
לוטם דובינסקי14/10/2009עומס האימון מורכב מעצימות המאמץ תדירותו ומשכו.
כמובן שיש לקחת בחשבון מנוחה מתאימה, אשר יוצרת מצב אנאבולי בשרירים (בונה) לעומת האימון שהוא קטבולי (מפרק).
שעתיים של אימון הם זמן רב אך במידה והאימון מבוקר ובמידה ואתה אוכל בזמן המתאים את התזונה הנכונה אין כל סכנה.
אני ממליץ לך לאכול משהו קטן כמו תמרים, אגוזים, תפוח, בננה (אחד מהם) תו"כ האימון ע"מ לשמור על כך שהאנרגיה למאמץ תגיע מפירוק מזון ולא מפירוק רקמות בגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









