משקולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקולות
    משה
    23/10/2009

    אני בן 14 גובה:1.53 ושוקל:53 האם מותר לי להרים משקולות של 4 קילו?

    האם זה יפגע בגדילה שלי(בגובה)?

    אני מתאמן הרבה זמן עושה כפיפות בטן ולא רואה ריבועים מתי אני יתחיל לראות?

    איזה תרגילים כדאי לי לעשות בנוסף לכפיפות בטן?

    האם כדאי לפני אימון לעשות ריצה?

    מאיזה גיל מותר להשתמש בחלבונים?

    האם מותר לי ללכת לבריכה ולעשות שחייה ואחרי זה להכנס לחדר כושר אני בן 14 1.53 שוקל 53


    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולות

    לוטם דובינסקי
    25/10/2009

    משה שלום,
    במידה והגעת למשקל 4 ק"ג באופן הדרגתי והמשקל אינו גורם לך לכאבי שרירים מאוחרים... מותר לך!
    במידה והמשקל כבד לך מידי ואינך מבצע את החזרות בטכניקה הנכונה והתזונה שלך אינה מאוזנת יכול להגרם נזק לשלד, לשרירים, לגידים ועוד...

    אני מניח שהבטן שלך מרובעת מתחת לשכבת העור! מה שמסתיר את הריבועים זו רקמת שומן.
    ניתן להוריד את אחוז השומן בגוף ע"י פעילות אירובית ותזונה דלה בשומן.

    חלבונים יש בתזונה הטבעית בכמות מספקת ואף יותר...אין צורך בגילך לקחת תוספי חלבון.

    אין בעיה להכנס לחדר כושר לאחר שחייה,ריצה וכו' , רצוי לאכול חטיף בריאות כלשהו בינהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום