יש לי 2 בעיות דחוף!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי 2 בעיות דחוף!!!!!!!
    נריה
    05/11/2009

    שלום אני בן 13 מישקלי הוא 53 וגובהי הוא 1.65

    1 אני מתאמן חצי שנה במתח
    ואין תוצאות (אני לא מצליח אפילו מתח אחד) ויש לי חבר בן גילי שעושה 23!!!!!
    ובסך הכול השרירים שלי חלשים למה זה קורה? ומה עלי לעשות?

    2 פעם הייתי שמן הורדתי הרבה במשקל אבל עדיין יש לי "בטן"
    אני בחוג כדורסל 3 פעמים בשבוע ובכול פעם האימון 100 דקות וגם
    התזונה שלי בריאה אז למה בכול זאת יש לי בטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי 2 בעיות דחוף!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליות מתח והורדת אחוז השומן

    לוטם דובינסקי
    09/11/2009

    שלום נריה,
    איך אתה רוצה להשתפר במתח מבלי שאתה מצליח אפילו אחד?
    בכדי להגיע למצב שאתה מרים את משקל גופך על המתח אתה צריך להתאמן על אותם שרירים שפועלים עם עומס קטן ממשקל גופך ולעלות אותו באופן הדרגתי. כאשר אינך מבצע אפילו פעם אחת אינך יכול להשתפר.
    השריר העיקרי שמרים את גופנו מעל המתח הוא הרחב גבי. גש לחדר הכושר ובקש מהמדריך שיראה לך כיצד מחזקים אותו, ישנם מכונות יעודיות שמורידות ממשקל גופך (תומכות בך כאשר אתה מבצע עליית מתח).
    2. גש למדריך חדר הכושר, בקש ממנו שיבצע עבורך מדידה של אחוז השומן בגוף ובדוק האם ניתן להוריד עוד את אחוז השומן ? ... אני בטוח שאפשר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום