שאלה בנושא חד"כ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא חד"כ
    גיא
    22/11/2009

    היי,
    אני בן 14.5 גובה:183 ס"מ שוקל 74 קילו .
    לפני שנתיים הורדתי 5 קילו תוך חודשיים ע"י ריצה של 6-7 ק"מ בשעה.
    כתוצאה מכך נשאר לי עור, אני יכול למתוח את העור שמתחת לסנטר . וגם ליד הדו ראשי.
    את העור העודף אני יכול להעלים ע"י הגדלת מסת השריר שלי ?
    אני מתאמן בחד"כ 3 פעמים בשבוע רביעי שישי שבת במשך חצי שנה .
    אני כבר 3-4 חודשים מתאמן עם משקולות ,
    דחיקה של 40 קילו סה"כ (מוט 20 קילו ומוסיף 10 קילו כל צד)
    מוט W ועוד תרגילים כנגד משקולות .
    יש סיכון שפגעתי לעצמי בתהליך הגדילה ? (בעיקר בהפתחות לגובה ?)
    יש תקופות שבהם הברכיים שלי כואבות, .
    הקרסוליים שלי מתעקמים כל כמה זמן
    בייחוד קרסול שמאל.
    אמרו לי שזה יכול להיות או בגלל שעצם גדלה יותר מהר מהשריר/גיד /רצועה
    ויש שאמרו לי שזה בגלל עומס רב על המפרקים שלי.
    יש דרך לאבחן את זה מבלי ללכת לאורטופד ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא חד"כ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקע ונקעים חוזרים

    לוטם דובינסקי
    02/12/2009

    שלום גיא,
    אינני יודע מהו גובהך הסופי המשוער אך לדעתי אתה די גבוה...
    כאבי הברכיים יכולים להיות כתוצאה מעומס מוגזם עליהם ואף כתוצאה מהגדילה עצמה..
    מה שאתה מתאר בקרסוליים נקרא נקע, כשמתרחש נקע הרצועות באזור הקרסול מתארכות והן לא יכולות לחזור לגודלן המקורי ואז מתרחשים נקעים חוזרים מעצבנים במיוחד. מומלץ עד מאוד להתאמן אימוני שיווי משקל - "אימונים פרופריוספטיים" בכדי שהשרירים באזור הקרסול יתמכו בו כמו שהרצועות תמכו עד הנקע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום