שלום,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום,
    מודאג
    29/11/2009

    שמי שגב ועד לפני שלושה שבועות התאמנתי בבית באופן קבוע-כושר(כוח-שכיבות שמיכה,משקולות קטנות וכו')ומאז התחלתי להתאמן בנבחרת ביה"ס בכדורסל(שם לא עושים אימוני כושר) כפעמיים בשבוע-שלישי וחמישי.אני משתדל להתאמן גם בימי ראשון בבית-קצת כוח,אך כשמגיע היום אני עייף מכדי להתאמן.שאלתי-האם הפסקה של אימוני כוח מורידה את רמת הכוח הפיזי שבשרירים?מפני שהנפח ירד משמעותית והשרירים מרגישים רכים למדי. מה עצתך בנושא?ואיזה אימון כן כדאי לי לעשות ולנקז אימון כוח לפעם בשבוע(מה לעשות-אילו תרגילים ביום הבודד)?
    תורה רבה מראש ושבוע טוב,שגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים

    לוטם דובינסקי
    02/12/2009

    שלום שגב,
    אני ממליץ על כתיבת תוכנית אימונים ע" אדם מקצועי המשלבת בתוכה את אימוני הכדורסל.
    ברגע שהתוכנית תכתב היא תיקח בחשבון את כל מטרותיך - כושר גופני, מסת שריר וכו' ותעלה את הרמה באופן הדרגתי ובונה ואף תאפשר מנוחות מספיקות בכדי להשתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום