שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יעל
    10/12/2009

    שלום לכם,

    השאלה הנפוצה ביותר היא: מה עדיף הליכה או ריצה מבחינה בריאותית

    ומה לגבי ספינינג??
    השאלה היא האם ספינינג עלול להרוס את הברכיים או להזיק לגב וכד'.......

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה או ריצה ?

    לוטם דובינסקי
    23/12/2009

    שלום יעל,
    שאלה קשה, תשובה קלה...
    הליכה שומרת על הקיים ואף משפרת במעט את הכושר הגופני ומדדי בריאות נוספים.
    ריצה משפרת מאוד את הכושר הגופני משפרת תפקודי לב ריאות משפרת מדדי בריאות יותר מאשר הליכה... לאוכ' כבדת משקל, לאוכ' בעלת בעיות מפרקים וכאבים כתוצאה מהריצה אני ממליץ על הליכה, לשאר האוכ' אני ממליץ לרוץ... רצוי על משטח רך ועם נעליים בולמות.

    לגבי ספינינג...כפי שכבר הבנת, התשובה אינה שחור או לבן...ישנם אנשים שקיים אצלם ליקוי כלשהו ביציבה כמו שריר דו ראשי ירכי קצר, מנח הרגל לא בצורה אופטימלית כמו ברגלי O וכו'.

    כל אדם לגופו, יש להקפיד להתאמן בטכניקה הנכונה, אם כואב כנראה שלגוף הספציפי זה לא מתאים. יש לזכור שלפני שמחליטים אם כן או לא יש לתת לגוף תקופת הסתגלות, ולא כל כאב שריר מסמן על בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום