שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אני
    09/02/2010

    שלום..
    אני מתאמן פעמיים בשבוע בכדורסל-שלישי וחמישי(בן 14.9-, 60ק"ג וגובה 169 ס"מ)ביום ראשון אני עושה אימון כוח של שעה +/- ורוצה בשניים נוספים בימים שלישי וחמישי,כבר נודע לי כי אפשר לעשות אימון כוח נוסף בימים שלישי וחמישי של 20-35 דקות.
    שאלתי-כמה שעות מומלץ לנוח לאחר אימון הכדורסל ואז לבצע אימון כוח?
    תודה רבה!!!!!!!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כוח לאחר אימון כדורסל

    לוטם דובינסקי
    13/02/2010

    שלום אני
    אימוני הכדורסל מגוונים ושונים אחד מהשני, לפעמים האינטנסיביות שלהם גבוה מאוד ולפעמים האימונים קלים.
    באימונים מסוג זה האנרגיה למאמץ מגיעה ממקורות רבים - גליקוגן בשרירים ובכבד, שומן שמתפרק בגופך לצורך האנרגיה. תנסה בצורה של ניסוי וטעיה לבדוק כיצד גופך מגיב לאימוני הכוח...תתחיל מיום שלישי בלבד ותמשיך עפ"י תחושותיך. אני ממליץ לנוח מעט לאחר אימון כדורסל קל יחסית, לאכול חטיף אנרגיה/בננה/פרות יבשים וכו' ולעבור לאימוני הכוח. הקפד לאכול מיד לאחר אימוני הכוח.
    לאחר אימון כדורסל אינטנסיבי תחליט האם לבצע את אימוני הכוח או לא...
    לדעתי, בגילך, אימוני הכוח אינם אינטנסיביים ומטרם להעלות את מסת השריר (מס' חזרות רב בעומסים קלים יחסית) . אתה יכול להתאמן במידה וזה סוג האימון שאתה בוחר להתאמן..התייעץ עם מאמן חדר הכושר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום